مطالب مرتبط:
پیش بینی بارش های سنگین و رگباری در مناطق ساحلی مکران
بارش های سنگین و رگباری در مناطق ساحلی مکران
بارش های رگباری خراسان رضوی را فرا می گیرد
پیش بینی بارش پراکنده در جنوب کرمان
پیش بینی بارش باران در این مناطق کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 13:452024-02-12اجتماعي

پیش بینی بارش های رگباری در همدان


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: از چهارشنبه شب، با افزایش ابر بارش باران به شکل رگباری و حتی احتمال پدیده رعد و برق را تا اوایل هفته آینده می توانیم انتظار داشته باشیم.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: از چهارشنبه شب، با افزایش ابر بارش باران به شکل رگباری و حتی احتمال پدیده رعد و برق را تا اوایل هفته آینده می توانیم انتظار داشته باشیم.

محمدحسن باقری شکیب در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از امروز دوشنبه 23 بهمن تا چهارشنبه هفته جاری آسمان استان صاف تا قسمتی ابری است، به ویژه امروز با توجه به سکون نسبی، افزایش غلظت آلاینده ها را به ویژه در شهرهای بزرگ تر می توانیم انتظار داشته باشیم.

وی افزود: از فردا رفته رفته در ساعاتی از روز افزایش ابرها را خواهیم داشت و به طور مشخص تا چهارشنبه اواخر وقت با افزایش ابر ورود سامانه بارشی به استان را در پیش رو داریم.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان ادامه داد: از امروز تا چهارشنبه علاوه بر افزایش نسبی دمای روز، افزایش دمای صبحگاهی را هم پیش بینی می کنیم .

وی گفت: از چهارشنبه شب، رفته رفته با افزایش ابر بارش باران به شکل رگباری و حتی احتمال پدیده رعد و برق و وزش باد شدید لحظه ای و در برخی مناطق مرتفع به شکل مخلوط برف و باران به ت


برچسب ها: مرکز پیش بینی هواشناسی - افزایش ابر - چهارشنبه - پیش بینی هواشناسی - افزایش - ورود سامانه بارشی به استان - پیش بینی
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش های رگباری در همدان

پیش بینی بارش های رگباری در همدان