مطالب مرتبط:
حضور مردم در صحنه باعث نا امیدی دشمنان است
معاون استاندار فارس: حضور مردم در صحنه، عامل اصلی پیشرفت های کشور است
اظهارنظر غیرمنتظره نکونام درباره گل محمدی!
صحنه ای از کنسرت علیرضا طلیسچی که جنجال به پا کرد (فیلم)
اظهارنظر جنجالی مایلی کهن درباره تیم ملی/ از سرمربی تیم ملی فوتبال خوشم نمی آید اما...
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 12:102024-01-31سياسي

هر نظامی به پشتوانه مردم خود در صحنه های مختلف اظهارنظر می کند


رییس دفتر هیئت نظارت شورای نگهبان استان کرمان با اشاره به اهمیت انتخابات امسال گفت: هر نظامی به پشتوانه مردم خود در صحنه های مختلف اظهار نظر و مواضع خود را اعلام نموده و تصمیمات بین المللی می گیرد.

- ایسنا/کرمان رییس دفتر هیئت نظارت شورای نگهبان استان کرمان با اشاره به اهمیت انتخابات امسال گفت: هر نظامی به پشتوانه مردم خود در صحنه های مختلف اظهار نظر و مواضع خود را اعلام نموده و تصمیمات بین المللی می گیرد.

منصور ذوالعلی امروز 11 بهمن ماه در همایش اعضای هیئت های نظارت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری استان کرمان اظهار کرد: 1252 نفر در مرحله پیش ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی از استان کرمان ثبت نام کردند که این آمار نشان دهنده شدت علاقه فرهیختگان و جوانان برای مشارکت در انتخابات است.

وی بیان کرد: 584 نفر از این داوطلبان ثبت نام خود را قطعی کردند و در مرحله اول 322 نفر تایید صلاحیت شدند و سپس طی سه نوبت 31، 11 و 20 نفر تایید شدند که در مجموع تا امروز تعداد نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان به 384 نفر رسیده و احتمال افزایش وجود دارد.

ذوالعلی بیان کرد: 160 ساعت مصاحبه و شنیدن اظهارات و رفع ابهام در خصوص عدم احراز شرایط و یا رد صلاحیت با داوطلبان انجام شده است.


برچسب ها: استان کرمان - شورای نگهبان استان - مجلس شورای اسلامی - انتخابات - کرمان - انتخابات مجلس شورای اسلامی - شورای نگهبان
آخرین اخبار سرویس:

هر نظامی به پشتوانه مردم خود در صحنه های مختلف اظهارنظر می کند

هر نظامی به پشتوانه مردم خود در صحنه های مختلف اظهارنظر می کند