مطالب مرتبط:
سریال ادامه دار ورود شتران به بستر تالاب بین المللی هامون
استقبال گروه های فلسطینی از حکم دیوان بین المللی علیه جنایات اسرائبل در غزه
حضور پر رنگ هنرمندان البرزی در جشنواره بین المللی فیلم فجر
تاکید بورل بر اجرای موثر حکم دیوان بین المللی دادگستری درباره اسراییل
درخواست فوری اتحادیه اروپا از اسراییل برای اجرای دستور دیوان بین المللی دادگستری | بیانیه اتحادیه اروپا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 10:402024-01-28اجتماعي

خروج گله شتران از بستر تالاب بین المللی هامون


مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: 190 نفر شتر به کمک یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان از بستر تالاب بین المللی هامون خارج شدند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: 190 نفر شتر به کمک یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان از بستر تالاب بین المللی هامون خارج شدند.

محمدرضا علیمرادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای جلوگیری از تخریب پوشش گیاهی پناهگاه حیات وحش هامون، 2 گله شتر توسط محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان زابل از منطقه هامون سابوری بیرون رانده شدند.

وی ادامه داد: پانزدهمین و شانزدهمین گله شتر که به ترتیب شامل 100 و 90 نفر شتر بودند از بستر تالاب بین المللی هامون به بیرون از تالاب هدایت شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در پی گشت و کنترل مستمر و روزانه یگان حفاظت محیط زیست برای رصد و پایش در راستای جلوگیری از تخریب محیط زیست و شکار، محیط بانان به 2 گله شتر در حاشیه تالاب هامون سابوری برخورد کرده که بلافاصله نسبت به خروج آن اقدام کردند.

وی بیان کرد: پوشش گیاهی نقش موثری در کنترل کانون های گرد و غبار و تثبیت شن های روان دارد که باید حفظ شود اما با توجه به اینکه تعداد زیادی کاروان های شتر به یکباره وارد تالاب می شوند بر اثر چرای بیش از حد


برچسب ها: حفاظت محیط زیست - سیستان و بلوچستان - مدیرکل حفاظت محیط زیست - تالاب بین المللی - محیط زیست - بین المللی - حفاظت
آخرین اخبار سرویس:

خروج گله شتران از بستر تالاب بین المللی هامون

خروج گله شتران از بستر تالاب بین المللی هامون