مطالب مرتبط:
عیادت معاون وزیر آموزش و پرورش از دانش آموز جانباز حادثه تروریستی کرمان
رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی: 25 هزار دانش آموز استثنایی در مدارس عادی مشغول به تحصیل هستند
وزیر آموزش و پرورش: دانش آموزان عامل ارزیابی معلمان می شوند
شرکت بیش از 2 هزار دانش آموز گرگانی در «جشن تکلیف الهی»
جشن فرشته ها برای 700 دانش آموز دختر قشم برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 18:002024-01-23سياسي

پیام مدیرکل آموزش و پرورش در پی درگذشت دانش آموز فداکار خوزستانی


مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در پیامی درگذشت دانش آموز فداکار شهرستان امیدیه امیرمحمد انصاری که در حادثه آتش سوزی و برای نجات جان خانواده اش جان باخت، - ایسنا/خوزستان مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در پیامی درگذشت دانش آموز فداکار شهرستان امیدیه "امیرمحمد انصاری" که در حادثه آتش سوزی و برای نجات جان خانواده اش جان باخت، را تسلیت گفت.

در پیام مسعود حمیدی نژاد آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم درگذشت دانش آموز امیدیه ای؛ امیرمحمد انصاری سبب تالم و تأثر خاطر شد و دوست داران مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان را داغدار کرد.

بی شک فداکاری این دانش آموز خوزستانی در راه نجات هم نوعان خود باید به عنوان الگویی از تجلی فداکاری و ایثار به سایر افراد جامعه و علی الخصوص دانش آموزان معرفی شود.

اینجانب به عنوان عضوی از مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان درگذشت این دانش آموز فداکار را به خانواده ایشان و همچنین دانش آموزان و همکاران فرهنگی شهرستان امیدیه تسلیت می گویم و از خداوند متعال علو درجات الهی را برای روح این دانش آموز عزیز و فداکار مسئلت دارم.

مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرمحمد انصاری دانش آموز پایه نهم ساکن شهرستان امیدیه، روز جمعه گذشته در جریان حادثه آتش سوزی منزل مسکونی شان پس


برچسب ها: دانش آموز - خوزستان - آموزش و پرورش خوزستان - مدیر کل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش - شهرستان امیدیه - حادثه آتش سوزی
آخرین اخبار سرویس:

پیام مدیرکل آموزش و پرورش در پی درگذشت دانش آموز فداکار خوزستانی

پیام مدیرکل آموزش و پرورش در پی درگذشت دانش آموز فداکار خوزستانی