مطالب مرتبط:
ارتقای رتبه دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در ارزیابی واحدهای دانشگاهی کشور
تشکیل ستادهای دهه فجر در دانشگاه های آزاد اسلامی گیلان
سطح زیر کشت گلخانه های سیستان و بلوچستان به 509 هکتار ارتقا یافت
تصاویر/ مراسم معنوی اعتکاف در مسجد دانشگاه آزاد پردیسان
امکان تحصیل در 112 رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد ساری فراهم است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 12:002024-01-28دانش

ارتقا رتبه واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در راستای محورهای راهبردی سند تحول و تعالی دانشگاه، - ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در راستای محورهای راهبردی سند تحول و تعالی دانشگاه، موفق به ارتقا رتبه شدند.

دکتر کامبیز نرماشیری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به رتبه بندی جدید واحدها و مراکز آموزشی استان، گفت: واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان بر اساس شاخص های زیرساختی و فرایندی در حوزه های مختلف، موفق به ارتقا شدند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: این رتبه بندی در راستای محورهای راهبردی سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و با هدف ترفیع و پیشرفت واحدها و مراکز دانشگاهی انجام می شود.

این مسئول دانشگاهی ضمن قدردانی از تلاش و زحمات کارکنان و اساتید واحدها و مراکز استان، تاکید کرد: برای پیشرفت و تعالی باید بی وقفه و هدفمند تلاش کرد، برنامه ها و فعالیت ها در دانشگاه باید به صورت علمی، کارآمد و عملیاتی بوده تا جامعه شاهد نتایج اثربخش آن به صورت عینی و مملوس باشد.


برچسب ها: دانشگاه آزاد اسلامی - استان سیستان و بلوچستان - سیستان و بلوچستان - دانشگاه آزاد - سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی - دانشگاه - بلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

ارتقا رتبه واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان

ارتقا رتبه واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان