مطالب مرتبط:
84 هزار خانوار مددجوی کمیته امداد در سطح کشور توانمند شدند
واریز 1 میلیون و 525 تومان بیستم بهمن برای مستمری بگیران کمیته امداد
مبلغ جدید واریزی مستمری کمیته امداد با افزایش 20 درصدی
زمان واریز مستمری بهمن ماه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد
خدمات معنوی و مشاوره ای در اولویت کمیته امداد است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 14:102024-02-07سياسي

45 مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد صاحب خانه شدند


قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال، 45 مددجوی کمیته امداد این استان صاحب خانه شدند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال، 45 مددجوی کمیته امداد این استان صاحب خانه شدند.

نواب ساجدیان ، در مراسم افتتاحیه یک واحد مسکن مددجویی لنده به نمایندگی از 45 واحد احداثی در استان، ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: ایجاد سرپناه و داشتن خانه ای امن، یکی از مهم ترین نیازهای جامعه و به خصوص نیازمندان است و به عنوان یکی از برنامه های اساسی کمیته امداد در دستور کار این نهاد قرار دارد.

وی اظهار کرد: در همین خصوص از ابتدای تأسیس کمیته امداد در استان تاکنون، 51 هزار و 958 مورد خدمت مسکن شامل احداث، خرید، تعمیرات کلی و جزیی، فضای جانبی و سایر خدمات عمرانی با اعتبار بیش از 186 میلیارد تومان، برای نیازمندان این نهاد انجام شده است.

ساجدیان تأکید کرد: در دهه فجر امسال نیز 45 واحد مسکن مددجویی با اعتبار بیش از 16 میلیارد تومان به بهره برداری رسید که یک واحد آن در شهرستان لنده به نمایندگی افتتاح شد.


برچسب ها: کمیته امداد - کهگیلویه و بویراحمد - سالگرد پیروزی انقلاب - پیروزی انقلاب اسلامی - مددجوی کمیته امداد - انقلاب اسلامی - امداد
آخرین اخبار سرویس:

45 مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد صاحب خانه شدند

45 مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد صاحب خانه شدند