مطالب مرتبط:
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام: بصیرت شاخصه اصلی حماسه ششم بهمن مردم آمل است
مشارکت مردم در لیله القدر انتخابات از ارکان حفظ نظام است
برگزاری همایش «مسجد تراز انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب»
استخدام حسابدار در کافه1401 در محدوده میدان انقلاب تهران
انتقاد صریح وزیر پیشین ارشاد از ردصلاحیت حسن روحانی: انقلاب و ایران را به تاراج نسپریم!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 بهمن 1402 ساعت 13:402024-01-26سياسي

مردم پشتوانه نظام، ستون و پایه انقلاب هستند


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف امیدآفرین، دشمن شکن و نگهبان و نگهدارنده انقلاب اسلامی هستند.

  - ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف امیدآفرین، دشمن شکن و نگهبان و نگهدارنده انقلاب اسلامی هستند.

  آیت الله علی خاتمی امروز (جمعه 6 بهمن ماه) در خطبه های نمازجمعه با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این روز اهمیت زیادی دارد به طوری که از آن به عنوان معجزه بزرگ قرن یاد می کنند.

آرمان های انقلاب، حضور مستمر مردم و عامل رهبری سه مثلث مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن سال 57 را تشکیل می دهد.

وی با تاکید بر اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نقش بسزایی در پیشبرد پیروزی انقلاب داشت، تصریح کرد: با ورود ایشان و حمایت های مردمی انقلاب اسلامی شتاب بیشتری به خود گرفت و در 22 بهمن به پیروزی به پیروزی رسید.

خاتمی با بیان اینکه مردم پشتوانه نظام، ستون و پایه انقلاب هستند ادامه داد: مردم همواره نقش تاثیرگذاری در صحنه های مختلف از قبیل جنگ هشت سال دفاع مقدس، حضور مقتدرانه در فتنه های مختلف و از همه مهمتر جمهوری اسلامی در سال 1357 رای دادند.


برچسب ها: انقلاب اسلامی - انقلاب - نماینده ولی فقیه در استان - پیروزی انقلاب اسلامی - اسلامی - نماینده ولی فقیه - پیروزی انقلاب اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

مردم پشتوانه نظام، ستون و پایه انقلاب هستند

مردم پشتوانه نظام، ستون و پایه انقلاب هستند