مطالب مرتبط:
از کار و عیدی کارگران 1403 چه خبر؟
آخرین خبر از عیدی کارگران/ چه زمانی پرداخت می شود؟
خبر مهم وزیر کار درباره زمان پرداخت عیدی / نطق تازه وزیر + جزییات
آخرین خبر در مورد عیدی کارگران
از کار و عیدی کارگران 1403 چخبر؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 10:202024-02-10اقتصادي

چه خبر از کار و عیدی کارگران؟


معاون روابط کار وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی - در این همایش از کاهش 14 درصدی حوادث ناشی از کار در سال گذشته خبر داد و بیشترین نرخ حوادث را مربوط به ساختمان سازی دانست.

- تاکید بر پرداخت عیدی کارگران با حقوق بهمن ماه، افتتاح 1000 پروژه فنی و حرفه ای به مناسبت دهه فجر،اجرای طبقه بندی مشاغل در 1000 کارگاه مشمول قانون کار و شناسایی 80 تعاونی صادراتی در استان تهران از مهم ترین عناوین خبرهای حوزه کار و تعاون در هفته جاری بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته ای که گذشت رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی بر لزوم پرداخت عیدی و پاداش کارگران تا قبل از پایان سال تاکید کرد و گفت: کارفرمایان نباید عیدی کارگران را به سال بعد موکول کنند و در صورت امکان با حقوق بهمن ماه عیدی را به دست کارگرانشان برسانند.

فتح الله بیات همچنین با اشاره به مصوبه 1398/11/20 هیات وزیران که در آن حداکثر مدت موقت برای کارهایی که ماهیت آنها جنبه غیر مستمر و غیر دائم دارد، چهار سال تمام تعیین شده است بر لزوم دائمی شدن قراردادهای کارگران از بهمن ماه تاکید کرد و گفت: همه کسانی که به مدت چهار سال در کار موقت حضور داشتند، طبق این مصوبه قراردادهای آنها از بهمن ماه باید به قرارداد دائم تبدیل شود.


برچسب ها: کارگران - عیدی کارگران - عیدی - حوادث ناشی از کار - کارگران قراردادی - تعاون - بهمن ماه
آخرین اخبار سرویس:

چه خبر از کار و عیدی کارگران؟

چه خبر از کار و عیدی کارگران؟