مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 14:052024-01-28سياسي

دولت مکلف به تدوین برنامه ملی توسعه هوش مصنوعی شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، 8 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه برنامه هفتم با انجام اصلاحات در برخی از مواد برنامه موافقت کردند که به شرح زیر است: - نمایندگان مجلس ضمن مکلف کردن دولت به تدوین برنامه ملی توسعه هوش مصنوعی، وزارت بهداشت را مکلف به استقرار کامل پزشک خانواده کردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، 8 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه برنامه هفتم با انجام اصلاحات در برخی از مواد برنامه موافقت کردند که به شرح زیر است:نمایندگان با اصلاح بند (ت) ماده (58) موافقت کردند.

ت- وزارت راه و شهرسازی موظف است به منظور افزایش رقابت پذیری گذر (ترانزیت) از مسیر ایران نسبت به مسیر های رقیب با کاهش زمان و هزینه برای تحقق هدف مذکور در ماده (56) این قانون، سایر مشوق ها و حمایت ها را پس از تأیید ستاد ملی گذر مرز به مرز (ستاد ملی ترانزیت) با رعایت قوانین به تصویب هیئت وزیران رسانده و به مرحله اجرا گذارد.

در ادامه نمایندگان با اصلاح بند (ب) ماده (59) به شرح زیر موافقت کردند:ب- وزارت راه و شهرسازی موظف است جدول عوارض جبران خسارات واردشده به جاده ها را بر اساس میزان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مکلف به تدوین برنامه ملی توسعه هوش مصنوعی شد

دولت مکلف به تدوین برنامه ملی توسعه هوش مصنوعی شد