مطالب مرتبط:
استان شاگرد اول در حفظ اراضی کشاورزی
موافقت با الحاق بخشی از اراضی به محدوده سبزوار
تظاهرات اردنی ها در محکومیت راه اندازی مسیر زمینی به اراضی اشغالی
تغییر چهره باورنکردنی بازیگر سریال پایتخت/ عکس
اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی دولتی در سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 11:352024-02-10اقتصادي

ممانعت از تغییر کاربری 62 هکتار از اراضی ساوجبلاغ


دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ گفت که با ورود به موقع، ضمن مقابله با تغییر کاربری 62 هکتار به ارزش 3100 میلیارد تومان، 15 استخر غیرمجاز نیز تخریب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حمید غلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ، با تشریح جزییات اجرای یک عملیات مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز در حوزه قضایی ساوجبلاغ، گفت: این عملیات بر اساس گزارش جهاد کشاورزی شهرستان در روستای قره قباد و روستاهای همجوار واقع در بخش مرکزی ساوجبلاغ در راستای اعمال تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها به مرحله اجرا درآمد.

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ با تاکید بر اینکه ایجاد ویلاهای استخردار و تغییر کاربری های غیرمجاز بخش مهمی از منابع آبی شهرستان را در معرض تهدید قرار داده است متذکر شد: در این این عملیات مقابله ای 15 استخر تخریب شد.

غلامی همچنین اعلام کرد که در این اقدام نماینده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، نماینده فرمانداری، رییس و عوامل کلانتری مرکزی، عوامل یگان امداد، نمایندگان جهاد کشاورزی شهرستان و نمایندگان دستگاه های خدمات رسان برق، آب و گاز حضور داشتند.

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ ارزش اراضی 62 هکتاری که از تغییر کاربری آن پیشگیری شده را 3هزار و 100 میلیارد تومان عنوان کرد و توضیح داد: در مورد دیوارکش


برچسب ها: دادستان عمومی و انقلاب - ساوجبلاغ - تغییر کاربری - مقابله با تغییر کاربری - عمومی و انقلاب - دادستان عمومی - کاربری
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت از تغییر کاربری 62 هکتار از اراضی ساوجبلاغ

ممانعت از تغییر کاربری 62 هکتار از اراضی ساوجبلاغ