مطالب مرتبط:
ارتقای رتبه دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ارزیابی واحدهای دانشگاهی کشور
گواری: تصمیمات شورای عالی ورزش، فرصتی مناسب برای ارتقای آمادگی جسمانی مردم است
پاسخ فرهادی: در صورت طرح سوال در سامانه گفتگو امکان ارتقای رتبه معلمان وجود دارد؟ / اگر رتبه فرهنگیان رد شد چطور می توانند اعتراض کنند؟
طرح ملی « بانو توانا» با هدف ارتقای سلامت بانوان سالمند در قزوین اجرا می شود
تصمیمات شورای عالی ورزش؛ فرصتی مناسب برای ارتقای آمادگی جسمانی و بهبودکیفیت زندگی مردم/ باید به بهترین شکل از نگاه ویژه رییس جمهور به ورزش استفاده شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 20:452024-01-31اجتماعي

لزوم ارتقای نمرات و وضعیت کنکور سراسری در خوزستان


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ارتقای نمره امتحانات و رتبه کنکور معیار سنجش است پس باید بتوانیم در این مسیر گام برداریم و با کمک هم، - ایسنا/خوزستان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ارتقای نمره امتحانات و رتبه کنکور معیار سنجش است پس باید بتوانیم در این مسیر گام برداریم و با کمک هم، آموزش و پرورش خوزستان را اصلاح کنیم.

عبدالله حبیبی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان که امروز (11 بهمن ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش از استان خوزستان انتظار دارد که از نظر جایگاه آموزشی ارتقا پیدا کند.

از کسانی که فکر و راه و برنامه دارند و متعلق به هر خط فکر اما در چارچوب نظام جمهوری اسلامی و رهبری هستند، استقبال می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: سند تحول بنیادین که مورد تاکید رهبری است را پیش روی خود خواهیم گذاشت و این مسیر را طی خواهیم کرد تا استان خوزستان جایگاه خود را به دست آورد؛ جایگاه آموزشی استان، جایگاه خوبی نیست.

در سال های نه چندان دور رتبه 17 را داشت اما امروز رتبه پایین تری است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اولویت های کاری خود گفت: ارتقای نمره امتحانات و رتبه کنکور معیار سنجش است پس باید بتوانیم در این مسیر گام برداریم و با کمک هم، آموزش و پرورش خوز


برچسب ها: آموزش و پرورش خوزستان - آموزش و پرورش - خوزستان - اداره کل آموزش و پرورش - آموزش - پرورش - ارتقا
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارتقای نمرات و وضعیت کنکور سراسری در خوزستان

لزوم ارتقای نمرات و وضعیت کنکور سراسری در خوزستان