مطالب مرتبط:
هفت هزار دانش آموز لرستانی به اردوی راهیان نور و پیشرفت اعزام شدند
اعزام بیش از 2 هزار دانش آموز پسر به مناطق عملیاتی جنوب
کلیپ | اردوی راهیان نور ویژه طلاب خمین
اعزام حداکثری راهیان نور از 22 بهمن تا 22 اسفند
اعزام 27 هزار و 500 نفر از خراسان رضوی به راهیان نور هدف گذاری شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 17:452024-01-29اجتماعي

اعزام 8 هزار دانش آموز قمی به اردوی راهیان نور


مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور، بیان کرد: سال گذشته 2 هزار دانش آموز قمی به راهیان نور اعزام شدند که امسال این آمار به 8 هزار نفر ارتقا پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علی رضا رحیمی ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات آموزش و پرورش قم برگزار شد، اظهار داشت: اولین اقدام دولت سیزدهم بعد از ایام کرونا موضوع مهمی بود که با جسارت این دولت انجام شد آن هم بازگشایی مدارس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بود.

وی ادامه داد: براساس آمارهایی که بدست ما رسیده است حدود 70 درصد جامعه مخاطب تعلیم و تربیت کشور در دوران آموش و پرورش دچار مشکلاتی شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: توجه به حوزه های تربیتی و توانمندسازی نیروی انسانی از مولفه های مهم ما بعد از ایام کرونا بود، همچنین استفاده از ظرفیت های شرکای آموزش و پرورش که در سند تحول درج شده است هم از برنامه های مهم ما در طول این مدت بشمار می رود.

وی افزود: براساس سند تحول آموزش و پرورش 8 دستگاه اجرایی موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند که باید ما را در پیشبرد اهدافمان یاری کنند.

رحیمی در ادامه با اشاره به اجرای طرح امین در استان قم گفت: طرح امین در اردیبهشت 1401 در سراسر کشور کلید خورده و از اول مهرماه همان سال تلاش شد تا هر م


برچسب ها: آموزش و پرورش - مدیرکل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش استان - اردوی راهیان نور - راهیان نور - دانش آموز - پرورش
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 8 هزار دانش آموز قمی به اردوی راهیان نور

اعزام 8 هزار دانش آموز قمی به اردوی راهیان نور