مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 13:552024-02-10سياسي

تأیید صلاحیت 71 درصد از ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی استان زنجان


رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: 267 نفر در حوزه های 4 گانه استان برای رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شده اند که 71 درصد از ثبت نام کنندگان را شامل می شود.

- ایسنا/زنجان رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: 267 نفر در حوزه های 4 گانه استان برای رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شده اند که 71 درصد از ثبت نام کنندگان را شامل می شود.

ابوالفضل رفیعی امروز (شنبه 21 بهمن ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان، اظهار کرد: در خصوص انتخابات مجلس خبرگان، در ابتدا 10 نفر برای انتخابات ثبت نام کرده بودند که از بین آن ها دو نفر انصراف داده و افراد دیگر نیز تأیید نشدند، با درخواست تجدید نظر که تعدادی از داوطلبان اعتراض کردند، یک نفر از داوطلبان تأییدصلاحیت و فردی دیگر نیز از قم به استان زنجان انتقال یافت و انتخابات مجلس خبرگان نیز همزمان با مجلس شورای اسلامی با حضور دو کاندیدا در 11 اسفند در استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تبلیغات کاندیدای مجلس خبرگان از 25 بهمن ماه شروع شده و به مدت 15 روز یعنی تا روز قبل رأی گیری یعنی 8 صبح 10 اسفندماه ادامه خواهد داشت، همچنین امکان تغییر حوزه نیز تا 22 بهمن ماه وجود دارد، افزود: برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز 375 نفر از استان زنجان ثبت نام کرده بودند که بعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید صلاحیت 71 درصد از ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی استان زنجان

تأیید صلاحیت 71 درصد از ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی استان زنجان