مطالب مرتبط:
افزون بر چهار هزار فقره وام به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی پرداخت شد
تصادف 2 خودرو در اسفراین خراسان شمالی هفت مصدوم داشت
هیچگونه پرونده تخلف انتخاباتی در خراسان شمالی تشکیل نشده است
آب و فاضلاب خراسان شمالی درخصوص یخ زدگی تاسیسات آب هشدار داد
کشاورزان خراسان شمالی از یخ آب فصل سرما برای کنترل آفات غافل نشوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 07:552024-01-27حوادث

کشف 48 راس دام سرقتی در خراسان شمالی


فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف 48 راس دام سرقتی به ارزش هفت میلیارد و 200 میلیون ریال و دستگیری سارق خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف 48 راس دام سرقتی به ارزش هفت میلیارد و 200 میلیون ریال و دستگیری سارق خبر داد.

سرهنگ مهدی مهران فر اظهار کرد: در پی اعلام سرقتی تعداد زیادی دام سبک از یک دامداری در حوالی شهر آشخانه، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با تلاش بی وقفه خود موفق شدند محل نگهداری دام های مسروقه را شناسایی کنند، افزود: در این رابطه یک نفر سارق دستگیر و 48 راس دام سبک مسروقه نیز کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: ارزش این تعداد دام کشف شده هفت میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده که در نتیجه با هماهنگی های بعمل آمده به مالباخته تحویل داده شد.

زن سارق به 16 فقره سرقت در شیروان اعتراف کرد جانشین انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری یک سارق زن و کشف 16 فقره لوازم خانگی در عملیات ماموران انتظامی پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسن صالحی گفت: در پی سرقت های مکرر در یک منطقه خاص در سطح شهر با توجه به اقلام و تجهیزات سرقت شده پرونده در دست بررسی پلیس آگاهی ق


برچسب ها: فرمانده انتظامی شهرستان - شهرستان مانه و سملقان - فرمانده انتظامی - مانه و سملقان - دستگیری سارق - خراسان شمالی - انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

کشف 48 راس دام سرقتی در خراسان شمالی

کشف 48 راس دام سرقتی در خراسان شمالی