مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 14:352024-02-11سياسي

استاندار مازندران:بصیرت مردم اهداف دشمن را خنثی کرد


استاندار مازندران با اشاره به اینکه دشمن نقاط قوت ما را نشانه گرفته است، گفت: وجود دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری سرنوشت ملت را رقم می زند.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران با اشاره به اینکه دشمن نقاط قوت ما را نشانه گرفته است، گفت: وجود دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری سرنوشت ملت را رقم می زند.

سیدمحمود حسینی پور امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن بابل با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا و هزار و 750 شهید این شهرستان اظهار کرد: رهبران آزادیخواه جهان آرزوی داشتن انقلابی چون انقلاب اسلامی ایران را داشتند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران 45 سال صبوری و تحمل رنج بی شمار با تقدیم بهترین جوانان خود موفق شد به ندای امام حسین(ع) لبیک گفته و اسلام را پایه گذاری کند، تصریح کرد: ملت ایران به جهان درس مقاومت و آزادگی داد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه انقلاب ما تمام ارزش های نظام سلطه را به چالش کشید، یادآور شد: پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین رخداد سیاسی و اجتماعی در نیمه دوم قرن بیستم است لذا دشمن در ابتدای شکل گیری این انقلاب رویکرد مقابله علیه ملت ما در پیش گرفت.

وی با اشاره به اینکه نظام سلطه با راهبردهای متفاوت سعی در فروپاشی انقلاب اسلامی دارد گفت: بصیرت مردم سبب شد تا این انقلاب بی نظیر نه تنها اهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مازندران:بصیرت مردم اهداف دشمن را خنثی کرد

استاندار مازندران:بصیرت مردم اهداف دشمن را خنثی کرد