مطالب مرتبط:
اعلام آمادگی تهران برای میزبانی اجلاس جهانی گردشگری شهری
شهردار تهران: برای میزبانی اجلاس جهانی «گردشگری شهری» آمادگی داریم
تهران برای میزبانی اجلاس جهانی گردشگری شهری اعلام آمادگی کرد
زاکانی برای میزبانی تهران از اجلاس جهانی گردشگری اعلام آمادگی کرد
توافق های کلی برگزاری اجلاس گردشگری شهری و مجمع شهرداران گردشگری سازمان ملل (UN TOURISM) به میزبانی شهرداری تهران انجام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 15:302024-02-13سياسي

اعلام آمادگی شهرداری کرمان برای رونق صنعت گردشگری


بایستی از جزیره ای عمل کردن در استان پرهیز شود و ظرفیت های استان را در کنار هم جمع کنیم و شهرداری آمادگی همکاری لازم را در زمینه رونق گردشگری را دارد.

- ایسنا/کرمان سرپرست شهرداری کرمان گفت: بایستی از جزیره ای عمل کردن در استان پرهیز شود و ظرفیت های استان را در کنار هم جمع کنیم و شهرداری آمادگی همکاری لازم را در زمینه رونق گردشگری را دارد.

  محسن تویسرکانی امروز 24 بهمن ماه در نشست تخصصی گردشگری کرمان در محل نمایشگاه بین المللی گردشگری بر لزوم تقویت گردشگری استان تاکید کرد و افزود: باید ظرفیت ها و آثار تاریخی استان را به خوبی معرفی کنیم.

سرپرست شهرداری کرمان با بیان این مطلب که گردشگری یکی از صنعت های فاخر در کشورهای توسعه یافته است، در ادامه تصریح کرد: کرمان با وجود مرقد حاج قاسم سلیمانی به یکی از قطب های زیارتگاهی کشور تبدیل شده که باید به آن مهم نیز توجه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید شاهرخی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان نیز گفت: در این نمایشگاه حضور بخش دولتی استان را نداریم و محوریت با حضور بخش های عمومی و خصوصی استان در این نمایشگاه است و این اتفاق خوبی به شمار می رود.

وی با اشاره به نگاه کلان استاندار کرمان به حوزه گردشگری اظهار کرد: کرمان را به عنوان محور گردشگری سرزمین پارس معرفی خواهیم کرد.


برچسب ها: گردشگری - شهرداری کرمان - شهرداری - استان - کرمان - سرپرست شهرداری - رونق گردشگری
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی شهرداری کرمان برای رونق صنعت گردشگری

اعلام آمادگی شهرداری کرمان برای رونق صنعت گردشگری