مطالب مرتبط:
چه کسانی گفتمان انقلاب را از کار می اندازند؟/ تحجر و تندروی دو آفت بزرگ انقلاب اسلامی ایران
چه کسی مانع گفتمان انقلاب می شود؟/ تحجر و تندروی دو آفت بزرگ انقلاب اسلامی در ایران است.
جایگاه مردم در گفتمان انقلاب اسلامی
برگزاری جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بورکینافاسو
شیخ یزبک: امام خمینی با انقلاب اسلامی، حیات تازه ای به اسلام بخشید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 15:152024-02-10سياسي

گفتمان انقلاب، نویدبخش تمدن نوین اسلامی


رییس سازمان تعزیرات حکومتی با صدور پیامی به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفتمان غالب انقلاب را نویدبخش تمدن نوین اسلامی در عصر مدرن دانست.

- رییس سازمان تعزیرات حکومتی با صدور پیامی به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفتمان غالب انقلاب را نویدبخش تمدن نوین اسلامی در عصر مدرن دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد اصانلو معاون وزیر دادگستر و رییس سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیامی صادر کرد که در متن آن آمده است: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه 1357 و ظهور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکافی راهبردی در هندسه قدرت جهانی بود که ایران را به یک ابرقدرت منطقه ای در عرصه معادلات بین المللی تبدیل کرد و در ادامه با بازنشر گفتمان غالب خود، نویدبخش تمدن نوین اسلامی در عصر مدرن شده و از رهگذر مفاهیم اساسی چون حق مداری، خدا محوری، ظلم ستیزی و تکلیف گرایی ظرفیت سازی های بی نظیری را فراهم کرده است.

اکنون در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نهال انقلاب به سلامت از انواع فتنه ها و تهدیدات عبور کرده و تبدیل به درخت تنومندی شده است.


برچسب ها: رییس سازمان تعزیرات حکومتی - سازمان تعزیرات حکومتی - تمدن نوین اسلامی - اسلامی - انقلاب اسلامی - انقلاب - سازمان تعزیرات
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان انقلاب، نویدبخش تمدن نوین اسلامی

گفتمان انقلاب، نویدبخش تمدن نوین اسلامی