مطالب مرتبط:
پروژه مونوریل قم اگر برای مردم منفعت دارد، نباید معطل بماند
مردم در انتظار اتمام پروژه کارخانه سیمان دهلران| پروژه ای که 750 میلیارد اعتبار نیاز دارد
نصری، کارشناس مسائل بین الملل: «اعتبار کلام ایران» تحلیل رفته! از نماینده مجلس گرفته تا امام جمعه و معاون اول و شهردار «تهدید نظامی» می کند/ اختیار «تهدید کردن» یا «وعده انتقام گرفتن» باید منحصر به فرماندهی کل قوا باقی بماند
اگر احراز صلاحیت ها به همین شکل بماند در 90 درصد حوزه های انتخابیه کاندیدایی نخواهیم داشت| حمایت از چهره های اصولگرا اتفاق نخواهد افتاد
ابراز احساسات فوق العاده و بی امان مردم به کریم باقری در کنسرت محسن یگانه (ویدئو)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 08:252024-01-22سياسي

پروژه مونوریل اگر به نفع مردم است نباید معطل بماند


امام جمعه قم با اشاره به قضیه مونوریل قم که از بیت المال هزینه شد و با تغییر دولت ها رها شده است، اظهار کرد: این طرح با هزینه نظام به اینجا رسیده و اگر می تواند در آینده به نفع مردم باشد و مورد استفاده قرار گیرد نباید معطل بماند و پول بیت المال تلف شود.

- ایسنا/قم امام جمعه قم با اشاره به قضیه مونوریل قم که از بیت المال هزینه شد و با تغییر دولت ها رها شده است، اظهار کرد: این طرح با هزینه نظام به اینجا رسیده و اگر می تواند در آینده به نفع مردم باشد و مورد استفاده قرار گیرد نباید معطل بماند و پول بیت المال تلف شود.

آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار حامد اصلانی رییس دیوان محاسبات استان قم که شامگاه گذشته یکم بهمن ماه برگزار شد، با تبریک ماه رجب اظهار کرد: این ماه فرصت مغتنمی برای بندگی خدا است و در روایات زیادی تأکید شده که خودتان متصدی و متکفل حسابرسی خود باشید قبل از اینکه به حساب شما رسیدگی شود.

وی محاسبه دستگاه های دولتی و نهادهایی که از بودجه بیت المال مصرف می کنند را کاری ارزشمند دانست و افزود: نهادی که این کار مهم و ارزشمند را به عهده دارد لازم است که خودش از سلامت کامل برخوردار باشد تا سایر دستگاه ها و نهادها نیز از شما الگو بگیرند.


برچسب ها: بیت المال - پول بیت المال - امام جمعه قم - مونوریل - هزینه - امام جمعه - رییس دیوان محاسبات
آخرین اخبار سرویس:

پروژه مونوریل اگر به نفع مردم است نباید معطل بماند

پروژه مونوریل اگر به نفع مردم است نباید معطل بماند