مطالب مرتبط:
استاندار لرستان: حضور مردم در تمامی صحنه ها خصیصه ی متفاوت انقلاب اسلامی نسبت به سایر انقلاب هاست
حضور مردم در تمامی صحنه ها خصیصه متفاوت انقلاب اسلامی نسبت به سایر انقلاب هاست
مردم سالاری دینی شاخصه مهم انقلاب اسلامی ایران است
انقلاب اسلامی ایران نعمت آزادی و استقلال را برای مردم به ارمغان آورد
امام خمینی(ره) زنده است چون انقلاب اسلامی زنده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 19:052024-01-31سياسي

درس مردم داری را از انقلاب اسلامی بیاموزیم


مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس با اشاره به در پیش رو بودن ایام الله دهه فجر، انقلاب اسلامی را تحولی شگرف دانست که باید از آن درس مردم داری بیاموزیم.

- ایسنا/فارس مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس با اشاره به در پیش رو بودن ایام الله دهه فجر، انقلاب اسلامی را تحولی شگرف دانست که باید از آن درس مردم داری بیاموزیم.

عطا پورشیرزاد امروز، 11 بهمن در مراسم آغاز جشن های دهه فجر، انقلاب اسلامی را تحولی شگرف دانست که باید از آن درس مردم داری بیاموزیم و سپس افزود: مراجعه مردم به ما فرصتی برای خدمتگزاری است.

وی با بیان اینکه همه مدیران و کارشناسان مسئولیت دارند حتی با از خودگذشتگی برای انجام کار مردم پیشتاز باشند، افزود: باید برای خدمتگزاری از هم سبقت بگیریم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس اظهار کرد: یگان حفاظت محیط زیست و سایر بخش هایی که با مراجعه مردم مواجه هستند، باید رضایت مردم را برای خود یک اصل بدانند.

پورشیرزاد، جلب مشارکت مردم در امور را یک وظیفه دانست و گفت: در روزهای آتی که آماده برگزاری انتخابات هستیم همه باید تلاش کنیم که مشارکت جمعی در این عرصه پرشور باشد.

وی با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم مشارکت مردم در جشن های دهه فجر پرشور باشد، افزود: اگر کاری در مجموعه انجام شده کار و تلاش جمعی است بدون کار جمعی مجموعه محیط زیست کاری از پیش نخ


برچسب ها: مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس - مدیرکل حفاظت محیط زیست - حفاظت محیط زیست - حفاظت محیط زیست فارس - انقلاب اسلامی - محیط زیست فارس - محیط زیست
آخرین اخبار سرویس:

درس مردم داری را از انقلاب اسلامی بیاموزیم

درس مردم داری را از انقلاب اسلامی بیاموزیم