مطالب مرتبط:
ثبت نام وام ودیعه مسکن آغاز شد
برفروبی در گردنه های الموت قزوین آغاز شد
آغاز ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد
آغاز به کار دوره های آموزشی مدرسه انیمیشن کیش
آغاز عملیات اجرایی 10 طرح عمرانی همزمان با دهه فجر در چالدران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 12:252024-01-24سياسي

پروسه تعطیلی زندان قزلحصار آغاز شده است


مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: پس از تعطیلی زندان رجایی شهر به عنوان یکی از مطالبات مردمی و برنامه ریزی برای تبدیل این زندان به مجموعه فرهنگی-تفریحی، - ایسنا/البرز مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: پس از تعطیلی زندان رجایی شهر به عنوان یکی از مطالبات مردمی و برنامه ریزی برای تبدیل این زندان به مجموعه فرهنگی-تفریحی، پروسه تعطیلی زندان قزلحصار هم آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد کاظمینی روز چهارشنبه چهارم بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تشریح وضعیت جغرافیایی و جمعیتی استان البرز؛ گفت: استان البرز سه دهم مساحت کشور را در بر گرفته و کوچکترین استان محسوب می شود با این وجود تراکم جمعیت در این استان با 550 نفر در هر کیلومتر مربع، 10 برابر میانگین کشوری است.

سالانه 100 هزار نفر به جمعیت البرز اضافه می شود وی ادامه داد: البرز اولین استان مهاجرپذیر کشور است و سالانه 100 هزار نفر به این استان مهاجرت می ‎کنند.

کاظمینی با بیان اینکه تقریباً 15 درصد آسیب های اجتماعی کشور در استان البرز رخ می دهد؛ گفت: این آسیب ها بیشتر در مناطق حاشیه ای و سکونتگاه های غیررسمی وجود دارد و به علت مهاجرپذیری بالا به خصوص در این مناطق، هر سال باید بیشتر از سال قبل برای کاهش این آسیب ها تلاش و برنامه ریزی کرد.


برچسب ها: استان - البرز - زندان - استانداری البرز - زندان رجایی شهر - زندان قزلحصار - مطالبات مردمی
آخرین اخبار سرویس:

پروسه تعطیلی زندان قزلحصار آغاز شده است

پروسه تعطیلی زندان قزلحصار آغاز شده است