مطالب مرتبط:
مجوزهای کاغذی از سال آینده حذف می شوند/رتبه نخست خوزستان در مولدسازی املاک
حذف مجوز های کاغذی از سال آینده
ادامه معافیت مالیاتی سود سپرده های بانکی در سال آینده
معافیت مالیاتی سود سپرده های بانکی برقرار است/ تداوم در سال آینده
سال آینده همچنان پرداخت یارانه ادامه خواهد داشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 08:552024-02-11اقتصادي

حذف مجوزهای کاغذی از سال آینده


مدیرکل امور اقتصادی و دارای خوزستان با اشاره به الکترونیکی شدن تمامی مجوز ها از سال آینده و کوتاه شدن روند دریافت آن در درگاه ملی مجوزها، گفت: - طبق قانون تمام امضا های طلایی برای دریافت مجوز کسب و کار و حوزه های دیگر باید حذف شود، که به همین منظور درگاه ملی مجوز ها کار خود را آغاز کرده و تا سال آینده همه سازمان های مربوطه موظفند مجوز های خود را الکترونیکی و ظرف مدت حداکثر 20 روز صادر کنند.

امید احمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه از سرمایه گذاری خارجی در استان به عنوان یک حلقه مفقوده یاد کرد و گفت: در 10 ماهه ابتدایی سال جاری 9 سرمایه گذار را جذب کردیم که ارزش پروژه های تعریف شده آن 380 هزار میلیارد ریال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، وی با بیان اینکه این سرمایه گذاری ها در بخش های مختلف مانند صنعت، پتروپالایش، پالایشگاه و نظایر آن ها خواهد بود، افزود: طبق مصوبات انجام شده ظرف یک ماه آینده 50 درصد مبلغ یاد شده جذب خواهد شد که از این میزان حدود یکهزار و 700 نفر شغل ایجاد خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان از کسب رتبه اول خوزستان در حوزه مولدسازی خبرداد و گفت: در حوزه مولدسازی دارایی های منجمد شناسایی و برای رونق بخش های مختلف استفاده می شوند که خوزستان نسبت به سه سال گذشته در این حوزه رشد 580 درصدی داشته است.


برچسب ها: سرمایه گذار - سال آینده - مجوز - سرمایه گذاری - الکترونیکی - آینده - سرمایه
آخرین اخبار سرویس:

حذف مجوزهای کاغذی از سال آینده

حذف مجوزهای کاغذی از سال آینده