مطالب مرتبط:
رونمایی از عروسک های نماد جوانی جمعیت در هرمزگان
رونمایی از خودرو پیکان 53
مستند «از دیار بلخاب» رونمایی می شود
رونمایی مهدی قائدی از مادر زیبا و جوانش / مهدی قائدی عاشق همسر و مادرش + عکس
مستند «از دیار بلخاب» رونمایی می شود + تیزر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 14:102024-02-06پزشكي

عروسک های دادا و کاکا در هرمزگان رونمایی می شود


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: عروسک های «دادا و کاکا»؛ نماد فرزندآوری و جوانی جمعیت در هرمزگان، رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، رؤیا جهانگیری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امروز در جمع خبرنگاران گفت: عروسک های دادا و کاکا ؛ نماد فرزندآوری و جوانی جمعیت در هرمزگان، روز چهارشنبه و به مناسبت عید سعید مبعث با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و مسئولان استانی رونمایی می شود.

  وی افزود: این عروسک ها با هدف ترویج فرزندآوری، دوری از تک فرزندی، تأثیرگذاری بر مخاطبان کودک و نوجوان و مطالبه آن ها از پدر و مادر برای داشتن دادا (خواهر) و کاکا (برادر)، از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان طراحی و ساخته شده است و مقرر است با حضور در جشن های دهه فجر خانواده ها را نسبت به داشتن فرزند بیشتر ترغیب کند.

  مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تأکید کرد: باتوجه به اهمیت افزایش جمعیت که از مسائل حیاتی کشور است، لازم است که در این زمینه فرهنگ سازی بیشتری صورت بگیرد؛ در این راستا دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عروسک های دادا و کاکا را طراحی کرده است.

   جهانگیری تصریح کرد: در نظر داریم که در مراحل بعدی با استفاده از نمادهای جوانی جمعیت، شخصیت های نمایشی و کارتونی درجهت تاثیرگذاری بیشت


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان - دانشگاه علوم پزشکی - هرمزگان - دانشگاه علوم - مدیر روابط عمومی - علوم پزشکی - دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

عروسک های دادا و کاکا در هرمزگان رونمایی می شود

عروسک های دادا و کاکا در هرمزگان رونمایی می شود