مطالب مرتبط:
لزوم بازتعریف نقش نهادهای متولی در حوزه آسیب های اجتماعی
نبرد آخرالزمانی با پیروزی انقلاب اسلامی سرعت گرفت / اسراییل دو بار سرکوب می شود
اردن با این گل دیدنی به قطر بازی را مساوی کرد
هدف بعدی یمن احتمالا در زیر آب است / قطع یا آسیب به کابل های زیر دریا، از اینترنت گرفته تا تراکنش های مالی بین اروپا و آسیا را مختل خواهد کرد / همه چیز به ایران و اوج گیری تنش ها بین تهران و کاخ سفید بستگی دارد
گل مساوی اردن به قطر توسط یزن النعیمات + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 23:372024-02-10حوادث

سرعت کمتر مساوی است با آسیب کمتر


سرهنگ عبدالحسین زارع سرپرست پلیس راه استان گفت: با بررسی صورت گرفته در خصوص نقش عامل تصادفات در زمستان، سرعت به عنوان زمینه ساز و ایجادکننده ی اصلی شناخته شد.

- سرهنگ عبدالحسین زارع سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به تفاوتی که در این فصل به وجود می آید و پدیده های مختلفی مانند لغزندگی، مه گرفتگی، یخ زدگی، آب گرفتگی، کولاک، کندی حرکت، انسداد و.

رخ می دهد، سلامت و ایمنی در سفرها به اندازه رسیدن به مقصد دارای اهمیت هست.

وی افزود: سرعت عاملی مؤثر و حادثه آفرین است و باید به این نکته توجه کرد که رانندگی با سرعت غیر مطمئنه و غیرمجاز با سرعت مطمئنه و مجاز نقطه تمایز بین مرگ و زندگی هست که وارد آمدن صدمات بسیار شدید به بدن انسان و تبعات منفی دیگر نتیجه آن خواهد بود.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: کاهش سرعت و رانندگی به دوراز شتاب زدگی باعث ایمنی جاده ها برای همه کاربران در چرخه ترافیک می گردد و هرچه سرعت بالاتر باشد احتمال وقوع سوانح رانندگی نیز به همان اندازه افزایش می یابد.

وی ادامه داد: هرچه سرعت کمتر باشد زمان بیشتری برای جلوگیری از حادثه وجود خواهد داشت و اگر برخوردی نیز صورت گیرد صدمات کمتری به راننده و سرنشینان وارد می گردد؛ بنابراین سرعت کمتر مس


برچسب ها: پلیس راه استان - استان کرمانشاه - کرمانشاه - سرعت - پلیس راه - سرپرست - استان
آخرین اخبار سرویس:

سرعت کمتر مساوی است با آسیب کمتر

سرعت کمتر مساوی است با آسیب کمتر