مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 17:302024-02-10سياسي

پیام استاندار تهران به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن


استاندار تهران طی پیامی ضمن تبریک چهل و پنجمین طلیعه ی درخشان فجر، از مردم شهیدپرور استان تهران دعوت کرد با قدم هایی استوار در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: ایام فجر، ایام نور، خودباوری، ابتکار و ایستادگی ملتی است که پای آرمان های امام و شهدا ماندند و ریشه انقلاب را تنومندتر کردند و با ایمان به اینکه حادثه بیست و دوم بهمن و پیروزی انقلاب، پایان تحقیر ملت ایران بود این روز را معجزه الهی نامیدند.

22 بهمن سالروز تجسّم اراده و عظمت امام بزرگوار و پیروزی مردم بر استکبار و احیای ارزش های الهی و تجلی عزت و غرور ملت است و همان گونه که در آیه 5 سوره مبارکه ابراهیم‏ آمده؛  وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّه ، این روز را باید گرامیداشت چرا که به عنوان ایام الله و روز سرنوشت ساز یک ملت تعبیر شده است.

آنجا که فریاد جاء الحق و زهق الباطل طنین انداز شد، 22 بهمن شکل گرفت و با رهایی ملت از چنگال استبداد، مردم به میدان آمدند، مردمی که جان در گرو رهبری امام خمینی(ره) آن پیر جماران و آفتاب عالم تاب داشتند و با یاری او پایه های حکومت های فاسد و ظالم در دنیا را ریشه کن کردند و پرچم حق را به اهتزار در آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام استاندار تهران به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن

پیام استاندار تهران به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن