مطالب مرتبط:
دستگیری 4 آزارگر به جرم تعرض به دو نوجوان
دستگیری 4 آزارگر به جرم تعرض به دو نوجوان
4 نفر به جرم تعرض به دو نوجوان دستگیر شدند + جزییات
دستگیری نوجوان 15 ساله ای که 3 هزار کارت بانکی را خالی کرده بود!
اعطای کالای رایگان جرم توسط نامزدهای انتخابات جرم است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 17:152024-02-02حوادث

دستگیری 4 آزارگر به جرم تعرض به دو نوجوان


ناگهان پراید سفیدرنگی مقابل پایشان ترمز می کند، سریع 4 مرد قوی هیکل از آن پیاده شده و در یک چشم برهم زدنی این دو نوجوان را سوار بر خودرو می کنند و از محل متواری می شوند.

- خودرو را به سمت یکی از ارتفاعات تبریز می رانند و به طرز وحشتناکی هر دو پسر را مورد تجاوز وحشیانه قرار داده و سپس در همان محل رها می کنند.

چهار مرد تبریزی که با توسل به زور دو پسر 18 ساله را شبانه در یکی از ارتفاعات تبریز مورد تجاوز وحشیانه قرار داده بودند در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان پای میز محاکمه رفتند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازرکنا، اواسط مهرماه سال جاری، شب از نصفه گذشته بود و در آن سیاهی شب، تنها نور ماه و نیز اندکی نور چراغ ماشین ها بود که فضا را روشن کرده بود.

همه جا تیره و تاریک به نظر می رسید و در آن سیاهی شب، 2 پسر 18 ساله که کارگر پیتزا فروشی در منطقه ولیعصر تبریز بودند محل کار خود را ترک می کنند تا به سمت منزلشان رهسپار شوند؛ اما تنها اندکی از مغازه پیتزافروشی دور شده بودند که ناگهان پراید سفیدرنگی مقابل پایشان ترمز می کند، سریع 4 مرد قوی هیکل از آن پیاده شده و در یک چشم برهم زدنی این دو پسر جوان را سوار بر خودرو می کنند و از محل متواری می شوند.

خودرو را به سمت یکی از ارتفاعات تبریز می رانند و به طرز وحشتناکی هر دو پسر را مورد تجاوز وحشیانه قرار داده و سپس در همان م


برچسب ها: تبریز - ارتفاعات - وحشیانه - نوجوان - دادگاه کیفری - یکی از - پیتزا فروشی
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 4 آزارگر به جرم تعرض به دو نوجوان

دستگیری 4 آزارگر به جرم تعرض به دو نوجوان