مطالب مرتبط:
اگر بیش از حد تخم مرغ بخوریم چه می شود؟
معایب مصرف زیاد تخم مرغ چیست؟
پوسته تخم مرغ را دور نریزید
پوست تخم مرغ را دور نریزید
صادرات 100 هزار تن تخم مرغ/ بازار گوشت مرغ در حال ساماندهی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 12:352024-01-24اقتصادي

امسال 100هزار تن تخم مرغ به خارج کشور صادر شد


معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورری گفت: طی سالجاری بیش از یک میلیون و 300 هزار تن تخم مرغ در کشور تولید شده که 100 هزار تن آن به خارج از کشور صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ابراهیم حسن نژاد معاون تولیدات وزارت جهاد کشاورزی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالان بخش کشاورزی استان کردستان که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کردستان بخش کشاورزی پر استعدادی دارد و تلاش های زیادی در سالیان گذشته انجام و پیشرفت های قابل توجهی حاصل شده است.

وی گفت: کردستان با ویژگی های منحصر به فردی و توپوگرافی، با 5 حوزه آبریز در حوزه سفید رود سرمایه خوبی انجام شده و رشد خوبی در تبدیل اراضی دیم به آبی داشته است.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورری با اشاره به رتبه بالای تولید گندم در استان کردستان، گفت: تبدیل بیش از 96 هزار هکتار از اراضی دیم به آبی اتفاق بسیار خوبی است و از سوی دیگر اراضی دیم برای کردستان یک فرصت و امکان عالی است و تولید بالا و راندمان بالای تولید در این استان با هیچ استان دیگر قابل مقایسه نیست.

وی اضافه کرد: استان کردستان در حوزه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی اقدامات خوبی انجام داده و این روند همچنان در حال پیشرفت است.


برچسب ها: کردستان - تولید - استان کردستان - تولیدات دامی - تولیدات - کشاورزی - بخش کشاورزی
آخرین اخبار سرویس:

امسال 100هزار تن تخم مرغ به خارج کشور صادر شد

امسال 100هزار تن تخم مرغ به خارج کشور صادر شد