مطالب مرتبط:
لیست جامعه روحانیت برای خبرگان تهران مشخص شد
لیست جامعه روحانیت مبارز برای خبرگان تهران مشخص شد
لیست جامعه روحانیت مبارز برای خبرگان تهران اعلام شد + اسامی
رونمایی لیست جامعه روحانیت مبارز برای خبرگان تهران +اسامی
داوطلبان جامعه روحانیت برای مجلس خبرگان در تهران مشخص شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 17:452024-02-14سياسي

رد فعالیت انتخاباتی مسئولان دولتی/ اعلام لیست خبرگان جامعه روحانیت در تهران


رد فعالیت وزرا و مسئولان دولتی در انتخابات، اعلام لیست خبرگان جامعه روحانیت در تهران و نظر کرباسچی درباره بیانیه 110 فعال اصلاح طلب از جمله اخبار انتخاباتی امروز -چهارشنبه 25 بهمن 1402- بود.

- رد فعالیت وزرا و مسئولان دولتی در انتخابات، اعلام لیست خبرگان جامعه روحانیت در تهران و نظر کرباسچی درباره بیانیه 110 فعال اصلاح طلب از جمله اخبار انتخاباتی امروز -چهارشنبه 25 بهمن 1402- بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سپهر خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران، با لیست جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در تهران به سرلیستی آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی منتشر شد.

غلامرضا مصباحی مقدم عضو شورای مرکزی و سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در خصوص نحوه ارائه لیست مشترک با جامعه مدرسین برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دو نشست هماهنگی که با هم داشتند پیشنهادات خود را برای ترکیب لیست خبرگان دوره ششم با هم مبادله کردند.

در اکثر موارد ما با هم اشتراک نظر داشتیم البته پیشنهاداتی که ما به عنوان جامعه روحانیت مبارز مطرح نمودیم بر اساس شاخص هایی بود که آنها را لحاظ کردیم.


برچسب ها: انتخابات - انتخابات مجلس خبرگان رهبری - انتخابات مجلس خبرگان - مسئولان دولتی - جامعه روحانیت مبارز - روحانیت - مجلس خبرگان رهبری
آخرین اخبار سرویس:

رد فعالیت انتخاباتی مسئولان دولتی/ اعلام لیست خبرگان جامعه روحانیت در تهران

رد فعالیت انتخاباتی مسئولان دولتی/ اعلام لیست خبرگان جامعه روحانیت در تهران