مطالب مرتبط:
نماینده ویژه رییس جمهور: قیمت سوخت تا آخر دولت سیزدهم افزایش پیدا نمی کند
افزایش قیمت نان تایید شد +جزییات
قیمت قبر در بهشت زهرا(س) 30 درصد افزایش خواهد یافت
قیمت نفت سنگین ایران افزایش یافت
قیمت نفت سنگین ایران افزایش یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 20:202024-02-14اقتصادي

نماینده ویژه رییسی : قیمت سوخت تا آخر دولت سیزدهم افزایش پیدا نمی کند


سید مجید رضوی نماینده ویژه رییس جمهور و رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز عصر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان، - سید مجید رضوی نماینده ویژه رییس جمهور و رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز عصر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان، اظهار داشت: روزانه مقدار زیادی قاچاق سوخت از مرزهای کشور انجام می شود.

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه قرار است تا آخر دولت سیزدهم قیمت سوخت افزایش پیدا نکند، گفت: قیمت سوخت بر مبارزه با قاچاق سایه انداخته است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سید مجید رضوی نماینده ویژه رییس جمهور و رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز عصر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان، اظهار داشت: روزانه مقدار زیادی قاچاق سوخت از مرزهای کشور انجام می شود.

  وی با بیان اینکه قرار است تا آخر دولت سیزدهم قیمت سوخت افزایش پیدا نکند و با همین قیمت بتوانیم شرایط را اداره کنیم، گفت: قیمت پایین سوخت در کشور نسبت به سایر کشورها و حتی کشورهای همسایه باعث شده که سوخت از کشور قاچاق شود.

  رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به اینکه بحث قیمت سوخت بر مبارزه با قاچاق سوخت سایه انداخته است، افزود: از آنجا که بالا


برچسب ها: مبارزه با قاچاق کالا - مبارزه با قاچاق - قاچاق کالا و ارز - قاچاق کالا - کمیسیون مبارزه با قاچاق - کالا و ارز - قاچاق
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ویژه رییسی : قیمت سوخت تا آخر دولت سیزدهم افزایش پیدا نمی کند

نماینده ویژه رییسی : قیمت سوخت تا آخر دولت سیزدهم افزایش پیدا نمی کند