مطالب مرتبط:
کاشت و برداشت خانگی؛ گوجه گیلاسی ها عین گوشواره از گلدون های روی دیوار آویزون شدن
اسراییل باید فورا آتش بس اعلام کند |
نماینده ایران در سازمان ملل: گروههای مقاومت مستقل هستند/ ایران هرگز به دنبال کشاندن اختلافاتش با آمریکا به خاک عراق نبوده/ تنها راه حل درگیری در منطقه، آتش بس و توقف نسل کشی اسراییل در غزه و پایان حضور نظامی آمریکا در عراق و سوریه است
اسراییل باید فورا آتش بس اعلام کند
ببینید | لحظه اصابت موشک حزب الله لبنان به پادگان اسراییل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 17:352024-02-06سياسي

گوجه گیلاسی واقعا اختراع اسراییل است؟


اخیرا با انتشار تصاویری از دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی از نمایشگاه توانمندی های ایران و فراگیر شدن این تصاویر در رسانه ها و فضای مجازی، صفحه توییتر فارسی رژیم صهیونیستی با انتشار تصویری مدعی شد که گوجه گیلاسی اختراع اسراییل است! - اخیرا با انتشار تصاویری از دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی از نمایشگاه توانمندی های ایران و فراگیر شدن این تصاویر در رسانه ها و فضای مجازی، صفحه توییتر فارسی رژیم صهیونیستی با انتشار تصویری مدعی شد که گوجه گیلاسی اختراع اسراییل است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این صفحه توییتری با انتشار تصویر مذکور نوشت: اون گوجه گیلاسی ها اختراع اسراییل است، فقط گفته باشیم.

این ادعا گرچه ذیل همان پست با واکنش های شدیدی از سوی کاربران ایرانی روبرو شد، اما سال ها پیش نیز توسط خود رسانه های اسراییلی تکذیب شده بود.

حقیقت یا دروغ؟ مساله این است! روزنامه هاآرتص سالها قبل در یک گزارش که در ادامه تصویری از آن را مشاهده می کنید نوشته است نه، گوجه گیلاسی اختراع اسراییل نیست! گوجه گیلاسی(گوجه مینیاتوری) یک اختراع اسراییلی نیست و این اولین باری نیست که این حقیقت با صدای بلند و واضح بیان می شود.

اما از آنجایی که این ادعا بسیار پذیرفته شده است، اجازه دهید یک بار دیگر تکرار کنم: (این ادعا) نادرست است.


برچسب ها: رهبر معظم انقلاب اسلامی - نمایشگاه توانمندی های - اسراییل - صفحه توییتر - انتشار - رهبر معظم انقلاب - رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

گوجه گیلاسی واقعا اختراع اسراییل است؟

گوجه گیلاسی واقعا اختراع اسراییل است؟