مطالب مرتبط:
رسوایی غربی در برابر الگوی زن ایرانی
حضور بیمه ملت در صنعت استراتژیک انرژی
برگزاری کارگاه آموزش تدوین مقاله ویژه همایش ملی الگوی سوم زن مسلمان در اهواز
حل ناترازی انرژی با خرید صرفه جویی از مردم
احیای قنوات و آبخوان ها راهکار خروج از خشکسالی/سالانه 12درصد منابع سدها تبخیر می شود/الگوی آب در کشور تعریف شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 12:452024-01-31سياسي

باید الگوی مصرفمان را در انرژی تغییر دهیم


رییس اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: ما به عنوان اتاق بازرگانی، صنعتگران و افرادی که بار اصلی اقتصاد کشور را به دوش می کشند، باید خودمان را موظف بدانیم که الگوی مصرفمان را در انرژی تغییر دهیم و آن را به سمت انرژی های تجدیدپذیر متمایل کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: ما به عنوان اتاق بازرگانی، صنعتگران و افرادی که بار اصلی اقتصاد کشور را به دوش می کشند، باید خودمان را موظف بدانیم که الگوی مصرفمان را در انرژی تغییر دهیم و آن را به سمت انرژی های تجدیدپذیر متمایل کنیم.

محمدرضا توکلی زاده در همایش مدیریت انرژی 1403 که امروز 11 بهمن ماه در اتاق بازرگانی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: موضوع انرژی یکی از مباحث اصلی کشور است که در آینده باید با تمام توان به آن پرداخته شود.

مسائلی از قبیل بدمصرفی و توزیع نادرست انرژی در کشور وجود دارد.

وی با اشاره به گازرسانی به اکثر نقاط کشور افزود: برای رفاه و رضایت عده زیادی کاری انجام شده، این موضوع یک موهبت است، اما بدون محاسبه و ارزیابی درست باعث شده بازدهی وجود نداشته باشد.

رییس اتاق بازرگانی خراسان رضوی تصریح کرد: محیط زیست آسیب زیادی از نحوه مصرف انرژی توسط ما دیده و ما موظفیم در نگهداری محیط زیست تلاش کرده و انرژی های تجدیدپذیر را در راس تولید انرژی خود قرار دهیم.


برچسب ها: اتاق بازرگانی - اتاق بازرگانی خراسان رضوی - بازرگانی - انرژی - انرژی های تجدیدپذیر - رییس اتاق بازرگانی - خراسان رضوی
آخرین اخبار سرویس:

باید الگوی مصرفمان را در انرژی تغییر دهیم

باید الگوی مصرفمان را در انرژی تغییر دهیم