مطالب مرتبط:
راه اندازی 4 شبکه تلویزیونی تبلیغات انتخاباتی برای استان زنجان
اقدام غیرقانونی شریان در استفاده از تصویر سردار سلیمانی برای تبلیغات انتخاباتی اش! +عکس
اقدام عجیب و غیرقانونی شریان در تبلیغات انتخاباتی اش! +عکس
22 بهمن و انتخاباتی فراتر از پیش بینی ها
روزنامه اصولگرا: بیانیه 110 اصلاح طلب، نه به خاتمی و سلام به واقعیت است/ رفتار انتخاباتی اصولگرایان مبتذل و در حد بازی اسم فامیل است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 14:252024-02-13سياسي

آماده سازی 135 نقطه در شهر همدان برای تبلیغات انتخاباتی


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان گفت: 135 نقطه در مکان های پرتردد شهری برای تبلیغات انتخاباتی کاندیداها در سطح شهر همدان در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/همدان رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان گفت: 135 نقطه در مکان های پرتردد شهری برای تبلیغات انتخاباتی کاندیداها در سطح شهر همدان در نظر گرفته شده است.

حسین خانجانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این 135 نقطه در مکان های پرتردد همچون تقاطع ها و میادین اصلی شهر با داربست و گونی در نظر گرفته شده است تا پوسترهای مدنظر کاندیداها نصب شود.

وی افزود: سیاست گذاری های وزارت کشور برای انتخابات در دو طیف؛ پیش از آغاز تبلیغات انتخاباتی برای آمادگی ذهنی شهروندان و آگاهی بخشی و در زمان تبلیغات برای معرفی کاندیداها است.

خانجانی تصریح کرد: برای تبلیغات کاندیداها فضاهای بین 40 تا 70 متری در نقاط پرتردد در نظر گرفته شده است تا با آغاز تبلیغات بتوانند پوسترها و تراکت ها را بچسبانند و این فضاها در نقاطی جانمایی شده که مردم بتوانند از نامزد مورد نظر سوالات احتمالی را بپرسند.

وی توضیح داد: از کاندیداها و طرفداران آنها تقاضا می شود در محل نقاشی های شهری، جداره ها و پایه های بیلبوردها پوستر نچسبانند چرا که در صورت رساندن خسارت قابل توجه، این اقدامات به مقام های قض


برچسب ها: تبلیغات انتخاباتی - کاندیداها - تبلیغات - انتخابات - انتخاباتی - همدان - شهر همدان
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی 135 نقطه در شهر همدان برای تبلیغات انتخاباتی

آماده سازی 135 نقطه در شهر همدان برای تبلیغات انتخاباتی