مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 12:152024-02-07ورزشي

کت را از تنت در نیاور!


قلعه نویی و شاگردانش به خوبی آگاه هستند که پس از 48 سال فرصت ثبت نام خود در تاریخ فوتبال ایران را به دست آورده اند و نمی خواهند این فرصت را از دست بدهند.

- قلعه نویی و شاگردانش به خوبی آگاه هستند که پس از 48 سال فرصت ثبت نام خود در تاریخ فوتبال ایران را به دست آورده اند و نمی خواهند این فرصت را از دست بدهند.

ایران سال هاست که به فینال آسیا نرسیده ولی هر بار که فینالیست شده جام قهرمانی را بالای سر برده است.

همین تک گزاره کافی است تا آنها کُتی را که از ابتدای جام به عنوان یک مدعی به تن کرده اند، همچنان به تن داشته باشند؛ حالا دیگر مهم نیست رقیبشان در مسیر پیروزی، قطر میزبان باشد یا تیمی دیگر.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرق نوشت: تیم ملی فوتبال ایران امروز در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا به مصاف قطر، میزبان این دوره از رقابت ها می رود.

شاگردان امیر قلعه نویی در شرایطی خودشان را به این مرحله از مسابقات رسانده اند که در یک چهارم نهایی، ژاپن، غول به ظاهر شکست ناپذیر فوتبال آسیا، را از پیش رو برداشته اند.

پیروزی برابر ژاپنی ها به اندازه کافی ترسیم کننده قدرت و میل به پیروزی تیم ملی را نشان داد ولی از آنجا که هنوز تا رسیدن به جام قهرمانی، دو بازی دیگر در پیش است، چاره ای به غیر از فراموشی نیست؛ فراموش کردن تمام لحظات شیرینی که در تقابل با ژاپن ر


برچسب ها: فوتبال ایران - تاریخ فوتبال ایران - قلعه نویی - تاریخ فوتبال - شاگردان امیر قلعه نویی - ایران - تیم ملی فوتبال ایران
آخرین اخبار سرویس:

کت را از تنت در نیاور!

کت را از تنت در نیاور!