مطالب مرتبط:
دستورالعمل صادرات برق تجدید پذیرها ابلاغ شد
ابلاغ دستورالعمل صادرات برق تجدید پذیرها
دستورالعمل صادرات برق تجدید پذیرها ابلاغ شد
دستورالعمل صادرات برق تجدید پذیرها ابلاغ شد
دستورالعمل صادرات برق تجدیدپذیرها ابلاغ شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 14:552024-01-29اقتصادي

ابلاغ دستور العمل صادرات برق تجدید پذیر ها


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق افزود: بر اساس این مصوبه در صورتی که ظرفیت مازاد برای خطوط صادراتی برق کشور وجود داشته باشد، - مدیرعامل شرکت توانیر اعلام کرد: با ابلاغ مصوبه وزارت نیرو مبنی بر صادرات برق تجدید پذیر، امکان تخصیص بخشی از ظرفیت مبادی صادراتی به نیروگاه های تجدید پذیر فراهم شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق افزود: بر اساس این مصوبه در صورتی که ظرفیت مازاد برای خطوط صادراتی برق کشور وجود داشته باشد، مجوز های لازم جهت سرمایه گذاری در حوزه نیرو گاه های تجدیدپذیر، برقابی و حتی ذغال سنگ سوز به سرمایه گذاران متقاضی واگذار خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق با استناد به دستورالعمل مورد اشاره تصریح کرد: امکان صادرات برق برای سرمایه گذاران این نیروگاه ها به مدت 8 ماه در سال فراهم شده و سرمایه گذاران می توانند علاوه بر احداث نیروگاه تجدید پذیر یا برقآبی نسبت به افزایش ظرفیت صادراتی شبکه برق کشور اقدام کنند.

سخنگوی صنعت برق با تاکید بر اینکه تامین برق هموطنان در داخل کشور همیشه در الویت بوده و هست افزود: در 4 ماه ایام اوج مصرف برق در کشور که با ناترا


برچسب ها: سخنگوی صنعت برق - پایگاه اطلاع رسانی - صادرات - وزارت نیرو - صنعت برق - اطلاع رسانی - نیرو
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ دستور العمل صادرات برق تجدید پذیر ها

ابلاغ دستور العمل صادرات برق تجدید پذیر ها