مطالب مرتبط:
سانس اکران 2 فیلم جشنواره فجر دوباره جابه جا شد
اکران 16 فیلم جشنواره فجر در زنجان
اکران 16 فیلم جشنواره فجر در سینماهای زنجان
«صبح اعدام» و «مجنون» در خانه جشنواره فیلم فجر جابه جا شدند
نشست خبری چهل ودومین جشنواره فیلم فجر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 09:252024-01-31فرهنگي

از اکران یک هفته ای فیلم های جشنواره فجر تا شب های موسیقی یزد


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از آغاز اکران فیلم های چهل و دومین جشنواره فجر در یزد از شانزدهم بهمن ماه به مدت یک هفته خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از آغاز اکران فیلم های چهل و دومین جشنواره فجر در یزد از شانزدهم بهمن ماه به مدت یک هفته خبر داد.

سید عباس دهقان با بیان این که امسال برای نهمین سال شاهد اکران فیلم های جشنواره فجر در سینماهای یزد خواهیم بود، تصریح کرد: قرار است امسال نیز 16 فیلم سینمایی در سینما جام جم و پردیس سینمایی خلیج فارس در سه نوبت پخش شود.

وی همچنین از آغاز فعالیت نمایشگاه تجسم هنر در چارچوب چهل و دومین جشنواره ملی تجسم فجر از امروز چهارشنبه در گالری کتابخانه مرکزی یزد خبر داد و گفت: 10 اثر در بخش اصلی و 11 اثر در بخش جانبی این نمایشگاه در معرض دید قرار خواهد گرفت.

دهقان همچنین گفت: کارگاه های تخصصی نیز با موضوع طراحی پوستر انتخابات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در محل هنرستان های زیبای دختران و پسران یزد نیز برگزار می شود.

وی به برگزاری جشنواره به سوی قدس در روزهای 25 و 26 بهمن اشاره و اعلام کرد: افتتاحیه این جشنواره در سالن تئاتر فرهنگ و اختتامیه آن نیز در تالار مرکزی شهر برگزار خواهد شد.


برچسب ها: جشنواره فجر - اداره کل فرهنگ و ارشاد - معاون هنری و سینمایی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - فیلم های جشنواره فجر - جشنواره - سینما
آخرین اخبار سرویس:

از اکران یک هفته ای فیلم های جشنواره فجر تا شب های موسیقی یزد

از اکران یک هفته ای فیلم های جشنواره فجر تا شب های موسیقی یزد