مطالب مرتبط:
وزیر نفت عازم ونزوئلا شد
وزیر نفت عازم ونزوئلا شد
وزیر نفت عازم ونزوئلا شد
وزیر نفت عازم ونزوئلا شد
وزیر نفت عازم ونزوئلا شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 07:402024-02-01اقتصادي

وزیر نفت به ونزوئلا رفت


وزیر نفت به منظور دیدار با وزیر انرژی و مقامات بلندپایه ونزوئلا راهی کاراکاس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، جواد اوجی عصر روز چهارشنبه 11 بهمن ماه، به منظور دیدار با پدرو تله چیا، وزیر نفت ونزوئلا و دیگر مقام های بلندپایه این کشور راهی کاراکاش شد.

صدور خدمات فنی مهندسی، پیگیری پالایشگاه ای فراسرزمینی، تعمیرات پالایشگاه ها، بازارسازی برای بخش خصوصی صنعت نفت ایران به خصوص در زمینه پتروشیمی و سرمایه گذاری در صنعت نفت و انرژی از مهمترین محورهای مذاکرات وزیر نفت کشورمان با مقام های ونزوئلا خواهد بود.

ظرفیت های ویژه صنعت نفت برای حضور در بازار پرسود آمریکای لاتین بسیار قابل توجه است؛ موضوعی که پیمانکاران، سازندگان تجهیزات و شرکت های دانش بنیان باید به طور جدی مدنظر قرار دهند و از حمایت و فرصت ایجادشده از سوی دولت بهره بگیرند.

اقدام های وزارت نفت در توسعه روابط با کشورهای آمریکای لاتین را می توان سدشکنی این وزارتخانه در مبحث دیپلماسی انرژی برشمرد؛ اقدامی که مسیر را برای ورود شرکت های فعال در صنعت نفت ایران به بازار بزرگ انرژی آمریکای لاتین هموار کرده است.

این مسیر هموار در 20 ماه گذشته فعالیت دولت نتیجه بخش بوده است و شرکت های خصوصی و نیمه دولتی ایران برای حضور در بازار بزرگ و سودآور ایجادشده یک فرصت طلایی پیدا کرده ا


برچسب ها: وزیر نفت - ونزوئلا - آمریکای لاتین - صنعت نفت - کشورهای آمریکای لاتین - وزیر - پالایشگاه
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نفت به ونزوئلا رفت

وزیر نفت به ونزوئلا رفت