مطالب مرتبط:
فرمانده نیروی دریایی سپاه: جزایر سه گانه میراث ایرانیان است/ به مناقشه ها و ادعاهای مطرح شده در این زمینه نباید توجه کرد/ انگلیسی ها و آمریکایی ها پشت پرده این قبیل موضوعات هستند/ بیگانگان با فتنه انگیزی به دنبال فروش سلاح در منطقه هستند
ادعاهای خطرناک مقام ارشد اطلاعاتی اسراییل درباره ایران
فضاسازی پایگاه تحلیلی انگلیسی؛ دولت ایران تاییدیه قرارداد 20ساله با روسیه را به دست آورده است | فهرست ادعاهای دروغ
پاشینیان: خواهان تضمین از باکو نسبت به نداشتن ادعاهای ارضی هستیم
جزایر سه گانه متعلق به ایران است و توجهی به ادعاهای واهی نمی کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 09:452024-01-23بين الملل

مدودف ادعاهای سرزمینی زلنسکی را به شدت محکوم کرد


مدودف در پیامی که در تلگرام منتشر شد به جدیدترین حکم صادره از سوی زلنسکی اشاره کرد که درباره ادعای سرزمینی بر مناطق مستقل روسیه است و آن را به شدت محکوم کرد.

- مدودف در پیامی که در تلگرام منتشر شد به جدیدترین حکم صادره از سوی زلنسکی اشاره کرد که درباره ادعای سرزمینی بر مناطق مستقل روسیه است و آن را به شدت محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه به حکمی از سوی ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین اشاره کرده که در آن، او گفته ساکنان قدیمی شش منطقه روسیه، اوکراینی بوده اند.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، زلنسکی روز دوشنبه و در روز اتحاد اوکراین در این حکم مدعی شد که این شش منطقه که از نظر جهانی بخشی از روسیه هستند شامل کرانسودار، روستوف، ورونژ، بلگورود، کورسک و بریانسک از نظر تاریخی ساکنانی با قومیت اوکراینی داشته اند که در نهایت مجبور شدند روسی شوند.

این سند در ادامه به دولت کی یف دستور می دهد تا طرح اقدامی را برای حفظ هویت ملی اوکراین در روسیه انجام داده و خواستار شناساندن تاریخ حقیقی و واقعی اوکراین به جهانیان شده است.

در ادامه این سند همچنین از روسیه خواسته شده تا برای ساکنان این منطقه دسترسی به رسانه جمعی به زبان اوکراینی و برخی از حقوق مذهبی، فرهنگی، مدنی و اجتماعی را فراهم کند.


برچسب ها: زلنسکی - اوکراین - روسیه - روسی - سرزمینی - مدودف - شورای امنیت روسیه
آخرین اخبار سرویس:

مدودف ادعاهای سرزمینی زلنسکی را به شدت محکوم کرد

مدودف ادعاهای سرزمینی زلنسکی را به شدت محکوم کرد