مطالب مرتبط:
پارساییان معاون استاندار یزد: استان یزد امادگی کامل را برای میزبانی مسابقات بین المللی سریز جوانان و جام فجر بدمینتون را دارد
ویدیو / یزد آماده میزبانی مسابقات بین المللی بدمینتون
128 ورزشکار از 30 کشور در مسابقات بین المللی بدمینتون یزد شرکت می کنند
فیلم/ یزد آماده برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون
آغاز رده بندی بدمینتون جوانان از فردا و رقابت های فجر از دهم بهمن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 11:102024-01-25ورزشي

آغاز رده بندی مسابقات بین المللی بدمینتون فجر در یزد


استان یزد از امروز میزبان سی و دومین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر در چهار بخش رقابت های جوانان، بزرگسالان و کلاس های مربیگری و اجلاس روسای فدارسیون های آسیاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدحسین پارساییان شب گذشته در جمع برخی خبرنگاران استان در محل برگزاری مسابقات بدمینتون حاضر شد و اظهار کرد: میزبانی مسابقات بین المللی بدمینتون فجر با توجه به وضعیت زیرساختی استان و مقید بودن یزدی ها برای میزبانی شایسته، نوعی نگرانی در مسئولان ایجاد کرده بود ولی خوشبختانه با همکاری دانشگاه یزد، سالن ورزشی دانشگاه برای کمپ این رقابت ها انتخاب شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای آماده سازی سالن برگزاری مسابقات طی حدود 40 روز گذشته، افزود: خوشبختانه اکنون فضای درخور شانی برای میزبانی این مسابقات فراهم شده و سرداور آسیایی این رقابت ها ضمن بازدید از محل برگزاری مسابقات، آن را تایید کردند.

 جانشین رییس ستاد برگزاری مسابقات با اشاره به انتخاب پرنده هوبره به عنوان یکی از گونه های بومی آسیب پدیر و در آستانه انقراض، گفت: قرار بود با حضور وزیر محترم ورزش و استاندار از پوستر این مسابقات رونمایی شود ولی به دلیل تغییر برنامه مدیران عملا انجام نشد.


برچسب ها: مسابقات بین المللی - مسابقات - بدمینتون - بین المللی - برگزاری - میزبان - میزبانی
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رده بندی مسابقات بین المللی بدمینتون فجر در یزد

آغاز رده بندی مسابقات بین المللی بدمینتون فجر در یزد