مطالب مرتبط:
افزایش 14 درصدی تخت های بیمارستانی البرز در دولت سیزدهم
افزایش قابل توجه تجهیزات درمانی در سایه کاهش قابل ملاحظه تخت های بیمارستانی
درب خروج استقلال باز شد، 2 بازیکن جدید به جمع آبی ها اضافه می شوند؟
طباطبایی: خدا را شکر بازی با ژاپن به وقت اضافه نرفت!
پیشنهاد فرمول جدید برای اضافه کار پرستاران/ استخدامی های آزمون در گروه پرستاری افزایش یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 08:202024-02-06پزشكي

اضافه شدن یک هزار تخت به مجموع تخت های بیمارستانی لرستان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: یکهزار تخت ظرف چند سال آینده در زنجیره خدمات دهی تخت های بیمارستانی نو استان قرار می گیرند.

- ایسنا/لرستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: یکهزار تخت ظرف چند سال آینده در زنجیره خدمات دهی تخت های بیمارستانی نو استان قرار می گیرند.

دکتر سیاوش بیرانوند در گفت وگو با ایسنا، با مقایسه امکانات و تجهیزات و مراکز درمانی بیمارستانی قبل از انقلاب و اکنون، اظهار کرد: در قبل از انقلاب 5 بیمارستان فعال در لرستان وجود داشته و این در حالیست که هم اکنون تعداد این بیمارستان ها به 27 مورد رسیده است.

وی اضافه کرد: همچنین تعداد تخت های فعال در قبل از انقلاب در لرستان 350 مورد بوده که امروز به 2900 تخت فعال رسیدیم و البته یکهزار تخت دیگر در دست ساخت داریم که ظرف چند سال آینده در زنجیره خدمات دهی تخت های بیمارستانی نو استان قرار می گیرند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به لحاظ آزمایشگاه در قبل از انقلاب 20 آزمایشگاه داشتیم و در حال حاضر 80 آزمایشگاه داریم.

بیرانوند بیان کرد: همچنین تعداد درمانگاه های پلی کلینیک پنج مورد بودند که در حال حاضر این درمانگاه ها 113 مورد بودند و موسسات تصویربرداری که 7 مورد بوده در حال حاضر به 57 مورد رسیده است.


برچسب ها: تخت های بیمارستانی - بیمارستان - بیمارستانی - دانشگاه علوم پزشکی لرستان - قبل از انقلاب - لرستان - دانشگاه علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن یک هزار تخت به مجموع تخت های بیمارستانی لرستان

اضافه شدن یک هزار تخت به مجموع تخت های بیمارستانی لرستان