مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 15:002024-02-03پزشكي

15 نفر در مشهد به دلیل سرخوردگی دچار آسیب شدند


مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مصدومیت حدود 15 نفر به دلیل سرخوردگی در مشهد خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مصدومیت حدود 15 نفر به دلیل سرخوردگی در مشهد خبر داد.

محمد علیشاهی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: موارد مربوط به سرخوردگی و موارد مشابه که از دیروز تاکنون در سطح دانشگاه علوم پزشکی مشهد گزارش شده، حدود 15 مورد بوده است.

وی با بیان اینکه آسیب های وارده خیلی شدید نبود و جزیی بوده است، اظهار کرد: افراد آسیب دیده بیشتر مربوط به گروه میانسال بودند که از ناحیه لگن، ران و دست ها آسیب دیدند.

علیشاهی خاطرنشان کرد: با آفتابی شدن هوا و حضور مردم در ییلاقات برای برف بازی و استفاده از لوازم و وسایل غیراستاندارد، احتمال می دهیم که تعداد مصدومان بیشتر شود.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: توصیه ما به مردم این است که هنگام برف بازی نکات ایمنی لازم را رعایت کنند؛ چراکه استفاده از مکان ها و تجهیزات ناایمن و غیراستاندارد می تواند باعث شکستگی ها و حتی آسیب های جدی به سر و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 نفر در مشهد به دلیل سرخوردگی دچار آسیب شدند

15 نفر در مشهد به دلیل سرخوردگی دچار آسیب شدند