مطالب مرتبط:
عکس خانه گلزار و آیسان زیباترین تزیینات ایران است! آیا ما اینقدر مجلل و جذاب هستیم؟
توقف خارج از خانه یوونتوس؛ امیدهای قهرمانی کمتر شد
مدیریت دریامحور نیازمند نهاد راهبری است نه وزارت خانه/ضرورت مشارکت تمامی نهادهای درگیر حوزه دریا برای اجرای دقیق ابلاغیه رهبری
تساوی خارج از خانه یوونتوس
لواندوفسکی فرشته نجات بارسلونا در خانه سلتاویگو شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 14:152024-02-18فرهنگي

رونمایی از کتاب «مخمصه 2» در خانه سینما


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، کتاب رمان «مخمصه 2» روز سه شنبه 11 دی ماه ساعت 17 از سوی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران در محل خانه سینما و سالن سیف الله داد رونمایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، کتاب رمان مخمصه 2 روز سه شنبه 11 دی ماه ساعت 17 از سوی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران در محل خانه سینما و سالن سیف الله داد رونمایی خواهد شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، کتاب رمان مخمصه 2 روز سه شنبه 11 دی ماه ساعت 17 از سوی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران در محل خانه سینما و سالن سیف الله داد رونمایی خواهد شد.

در این مراسم، مازیار فکری ارشاد منتقد سینما و مترجم کتاب و رضا صائمی روزنامه نگار و منتقد سینما درباره این کتاب صحبت خواهند کرد.

کتاب مخمصه 2 نوشته مایکل مان و مگ گاردینر با ترجمه مازیار فکری ارشاد دنباله ای است بر فیلم مخمصه ساخته ماندگار مایکل مان که داستانش در سال 1955 می گذشت.

مایکل مان در رمان مخمصه 2 حکایت و سرنوشت شخصیت های اصلی فیلم را از سال 1988 آغاز می کند و تا سال 2000 در شیکاگو، لس آنجلس، مکزیک، پاراگوئه، اندوزی و


برچسب ها: سینما - نویسندگان - منتقدان - سینمایی - خانه سینما - منتقد - روابط عمومی
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب «مخمصه 2» در خانه سینما

رونمایی از کتاب «مخمصه 2» در خانه سینما