مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 14:152024-02-02سياسي

وزیر دادگستری: دولت در تلاش است فشار اقتصادی را کم کند


دولت در تلاش است با نظارت بر بازار و تامین کالای اساسی فشارهای اقتصادی را کم کند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، امیرحسین رحیمی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز شیراز با اشاره به اینکه اعضای دولت و به ویژه رییس جمهور از تحت فشار بودن مردم مطلع هستند، گفت: دولت در تلاش است با نظارت بر بازار و تأمین کالای اساسی فشارهای اقتصادی را کم کند.

وی با اشاره به اشاره به راه اندازی واحدی در راستای نظارت و بازرسی با تاکید رییس جمهوری، افزود: این تصمیم در راستای رفع کمبود کالای اساسی و نظارت و بازرسی در بازار ایجاد می شود که سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان عهده دار آن شده و به زودی ابلاغ می شود.

وزیر دادگستری همچنین با اشاره به رسیدگی سازمان تعزیرات به بیش از یک میلیون و 712 هزار پرونده در مدت دو و نیم سال گذشته، بیان کرد: در این مدت 10 هزار و 300 میلیارد تومان جریمه وصول شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان فارس نیز در این مدت به 109 هزار و 140 پرونده رسیدگی شده است، اظهار کرد: مجموع جریمه های وصولی 624 میلیارد تومان بوده است.

رحیمی با اشاره به موضوع انتخابات، ضرورت سلامت و امنیت آن را دو موضوع مهم و از وظایف دولت برشمرد و گفت: انتخابات با حضور سلیقه های مختلف و با تبلیغات اخلاق محور بدون تخریب، رقابتی با مشارکت بالای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دادگستری: دولت در تلاش است فشار اقتصادی را کم کند

وزیر دادگستری: دولت در تلاش است فشار اقتصادی را کم کند