مطالب مرتبط:
بازدید مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمیدرو از منطقه ویژه اقتصادی پارسیان
سازمان محیط زیست با صنعت تعامل مثبت دارد
زنان توانایی تاثیر بر محیط زیست را دارند
حداد عادل: مسأله محیط زیست در دنیا یک دغدغه جهانی شده است / رفیعی: از ابتدای تشکیل سازمان محیط زیست یک متخصص در راس آن نبوده است!
ورود رییس سازمان حفاظت محیط زیست به مشهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 23:152024-02-05اجتماعي

بیانیه تشکل های محیط زیست و منابع طبیعی فارس در اعتراض به صدور مجوز شکار


شبکه تشکل های محیط زیست و منابع طبیعی استان فارس خطاب به مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس با موضوع اعتراض به صدور مجوز شکار در استان بیانیه ای صدر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در متن بیانیه تشکل های محیط زیست و منابع طبیعی استان فارس، خطاب به عطا پورشیرزاد، مدیرکل محیط زیست فارس آمده است: همانگونه که می دانیم در قرن کنونی به علت صنعتی شدن و افزایش جمعیت، ایجاد صنایع مورد نیاز انسانی بیش از پیش گسترش یافته است.

پیشرفت بهداشت و علم پزشکی و فناوری نسبت به گذشته چشمگیر بوده و روز به روز منابع بیشتری از طبیعت به سود انسان تسخیر شده و بسیاری از عرصه های طبیعی در اختیار انسان قرار گرفته است و کنوانسیون های گوناگون از جمله سایتیس برای حفاظت از محیط زیست و موجودات طبیعی تشکیل شده اند.

تنوع جغرافیایی و اقلیمی کشور ما طیف منحصر به فرد و ارزشمندی از گونه های جانوری را در خود جای داده است، اما بسیاری از این گونه ها با فلات ایران خداحافظی کرده اند.

  با این توصیف، طبیعت با چالش های فراوانی در زمینه حفظ عرصه ها و زیستگاه های طبیعی و همچنین انقراض گونه های گیاهی و جانوری روبرو است و هم اکنون نیز ویرانی زیستگاه ها و شکار به عنوان دو عامل کلیدی بیشترین تهدید را برای حیات وحش کشورمان دارند و باید دانست شکار با هر انگیزه ای که ص


برچسب ها: محیط زیست - منابع طبیعی - استان فارس - طبیعی - فارس - زیست - محیط
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه تشکل های محیط زیست و منابع طبیعی فارس در اعتراض به صدور مجوز شکار

بیانیه تشکل های محیط زیست و منابع طبیعی فارس در اعتراض به صدور مجوز شکار