مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 15:302024-02-04حوادث

دستگیری عاملان تخریب اموال عمومی در منطقه خاک سفید تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرگرد محمد زیدی گفت: روز گذشته مأموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تخریب اموال عمومی توسط تعدادی از اراذل و اوباش شرق تهران که ضمن ایجاد رعب و وحشت برای اهالی محله خاک سفید، - معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیری 2 شرور که اقدام به تخریب اموال عمومی مربوط به شهرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرگرد محمد زیدی گفت: روز گذشته مأموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تخریب اموال عمومی توسط تعدادی از اراذل و اوباش شرق تهران که ضمن ایجاد رعب و وحشت برای اهالی محله خاک سفید، اقدام به تخریب اموال عمومی در یکی از خیابان های این محله کرده بودند، دریافت کردند و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی مشخص شد عاملان این تخریب 2 نفر از اراذل و اوباش منطقه بوده که هر دو آن ها دارای سوابق درگیری و شرارت فراوانی می باشند.

زیدی افزود: بلافاصله پس از اعزام مأموران پلیس در محل تخریب، عملیات شناسایی محل اختفای این افراد شرور انجام و پس از اخذ دستورات قضایی در یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری متهمان در مخفیگاه آنان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان تخریب اموال عمومی در منطقه خاک سفید تهران

دستگیری عاملان تخریب اموال عمومی در منطقه خاک سفید تهران