مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 11:102024-02-03سياسي

نشست هم اندیشی تقریب و گفتمان امامت برگزار شد


حجت الاسلام والمسلمین شهریاری در نشست هم اندیشی تقریب و گفتمان امامت بر وحدت در چهار رتبه ولایت الهی، ولایت معیت رسول الله، ولایت ائمه اطهار و ولایت فقیه تاکید کرد.

- حجت الاسلام والمسلمین شهریاری در نشست هم اندیشی تقریب و گفتمان امامت بر وحدت در چهار رتبه ولایت الهی، ولایت معیت رسول الله، ولایت ائمه اطهار و ولایت فقیه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست هم اندیشی تقریب و گفتمان امامت با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری -دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی- و جمعی از علما و پژوهشگران حوزه و دانشگاه در محل بنیاد بین المللی امامت در شهر مقدس قم برگزار شد.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ابتدای سخنان خود با اشاره به آیاتی از قرآن کریم و بیان رتبه اول وحدت (ولایت الهی)، اظهارداشت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: إِنَّ هَٰذِهِ أُمَّتُکُمْ أُمَّهً وَاحِدَهً وَأَنَا رَبُّکُمْ فَاعْبُدُونِ و نیز در آیه ای دیگر می فرماید: وَتَقَطَّعُوا أَمْرَهُمْ بَیْنَهُمْ ۖ کُلٌّ إِلَیْنَا رَاجِعُونَ ؛ اکنون یک بحث اجتماعی، سیاسی و معرفتی وجود دارد که می توان با آن به مسئله وحدت از مناظر مختلفی نگاه کرد، طبیعتا یک نگاه جامع می تواند بهترین نگاهی باشد که به ما کمک کند، زیرا از مزایا و نظرات می توان استفاده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هم اندیشی تقریب و گفتمان امامت برگزار شد

نشست هم اندیشی تقریب و گفتمان امامت برگزار شد