مطالب مرتبط:
اطلاعات رژیم صهیونیستی: نمی توانیم حماس را کاملاً تضعیف کنیم
گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عربستان/ امیرعبداللهیان گفت: ما جنگ را راه حل نمی دانیم/ آثار منفی تداوم نسل کشی رژیم اسراییل بر امنیت و ثبات منطقه اجتناب ناپذیرست/ بن فرحان: در مورد حضور ایرانیان در حج عمره هیچ ملاحظه سیاسی وجود ندارد
نماینده کلیمیان در مجلس: جنگ غزه در دراز مدت به ضرر اسراییل است/دسترسی رژیم صهیونیستی به 80درصد تونل های حماس غیر ممکن است
عملیات ضد صهیونیستی در عسقلان
عملیات ضد صهیونیستی در عسقلان و زخمی شدن 3 صهیونیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 بهمن 1402 ساعت 21:102024-02-16بين الملل

حماس: عملیات ضدصهیونیستی در عسقلان، پاسخی طبیعی به نسل کشی رژیم صهیونیستی است


جنبش حماس فلسطین عملیات ضدصهیونیستی در شهر عسقلان در جنوب سرزمین های اشغالی را پاسخی طبیعی به نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه عنوان کرد.

- جنبش حماس فلسطین عملیات ضدصهیونیستی در شهر عسقلان در جنوب سرزمین های اشغالی را پاسخی طبیعی به نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این جنبش امروز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد عملیات شهادت طلبانه که در شهرک کریات ملاخی نزدیکی شهر عسقلان رخ داد پاسخی طبیعی به نسل کشی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه و تداوم حملات شهرک نشینان در کرانه باختری و قدس است.

پیشتر تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش کرد در پی تیراندازی در ایستگاه اتوبوس در شهر کریات ملاخی 2 صهیونیست کشته و 6 نفر هم زخمی شدند.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، حماس در بیانیه خود خواستار گسترش دایره درگیری با این دشمن جنایتکار نازی شد و تاکید کرد رژیم صهیونیستی فقط زبان زور را می فهمد.

این جنبش اعلام کرد مقاومت و مردم فلسطین تا زمان آزادسازی سرزمین و مقدسات خود و تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس به مبارزه ادامه می دهند.

حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه همچنان ادامه دارد که بر اثر آن هزاران فلسطینی شهید و زخمی شدند و رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب نسل کشی در دادگاه لاهه محاکمه شد.


برچسب ها: صهیونیستی - صهیونیست - رژیم صهیونیستی - سرزمین های اشغالی - شهر عسقلان - نسل کشی - عسقلان
آخرین اخبار سرویس:

حماس: عملیات ضدصهیونیستی در عسقلان، پاسخی طبیعی به نسل کشی رژیم صهیونیستی است

حماس: عملیات ضدصهیونیستی در عسقلان، پاسخی طبیعی به نسل کشی رژیم صهیونیستی است