مطالب مرتبط:
انهدام باند شرکت هرمی در تنکابن تا دستگیری عامل تیراندازی در نوشهر 
وقوع سرقت عجیب در بهشت زهرای تهران خبرساز شد!
آمریکا مدعی انهدام یک موشک کروز یمنی را شد
باند هرمی در تنکابن منهدم شد
باند سارقان احشام و وسائل نقلیه در قلعه گنج منهدم شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 18:302024-02-15حوادث

انهدام باند سرقت در تهران


 رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند سه نفره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: متهم در بازجویی های انجام شده به 100 فقره سرقت اعتراف کرد.

-  رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند سه نفره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: متهم در بازجویی های انجام شده به 100 فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی گفت: با دریافت شکایت هایی مبنی بر سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده غرب تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در گام نخست با توجه به شکایت های مشابه شکات از سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو در محدوده غرب تهران، تیمی را برای بررسی های میدانی به محل های سرقت اعزام کردند که موفق شدند پس از بررسی های مستمر مشخصات متهمان را شناسایی کنند.

وی افزود: در ادامه ماموران گشت انتظامی را برای گشت زنی در محدوده سرقت اعزام کردند و در نهایت موفق شدند یک خودرو سفید رنگ را مشاهده کنند که دو نفر از آن پیاده شده و سریعا با استفاده از روش های مخصوص در یک خودرو را باز کنند.


برچسب ها: رییس پلیس آگاهی تهران - پلیس آگاهی تهران بزرگ - آگاهی تهران بزرگ - پلیس آگاهی تهران - تهران - داخل خودرو - پلیس آگاهی
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سرقت در تهران

انهدام باند سرقت در تهران