مطالب مرتبط:
عواقب مهاجرت از نقاط مرکزی به استان های شمالی؛ «خود مسئولین حاضرند در محیط فقیر و در محرومیت کامل زندگی کنند؟»
وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم : با توجه تهدیدهای داخلی و خارجی مسئولین و مردم باید تهدیدها را جهت ماندگاری انقلاب جدی بگیرند
وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور
خود مسئولین حاضرند در محیط فقیر و در محرومیت کامل زندگی کنند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 16:302024-02-12ورزشي

هیچکدام از مسئولین پیگیر وضعیت تیممان نشدند


مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه که تیمش تا چند روز دیگر در رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال کشور حضور پیدا می کند، از بی توجهی مسئولین به این تیم انتقاد کرد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه که تیمش تا چند روز دیگر در رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال کشور حضور پیدا می کند، از بی توجهی مسئولین به این تیم انتقاد کرد.

  سید احسان احسانی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به نزدیک شدن به زمان شروع رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال، اظهارکرد: در این فصل از رقابت های لیگ، 48 تیم در قالب هشت گروه شش تیمی حضور دارند.

وی افزود: تیم شاهین کرمانشاه در گروه هشت با تیم های مقاومت همدان، زاگرس نوین کوهدشت، هیات فوتبال شوط، مهر دزفول و قایقران تکاب هم گروه شده است.

مدیرعامل باشگاه فوتسال شاهین کرمانشاه اضافه کرد: تیم ما در اولین دیدار خود در رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال کشور، چهارشنبه این هفته(25 بهمن) در سالن قمر بنی هاشم(ع) شهر کرمانشاه به مصاف تیم قایقران تکاب خواهد رفت.

وی که تیمش سال گذشته در رقابت های لیگ دسته اول حضور داشت، اما با معاوضه امتیاز خود به لیگ دسته دوم آمده، در خصوص آمادگی برای حضور در رقابت های این لیگ هم گفت: تلاش کرده ایم شاکله تیم را حفظ کنیم و تنها حدود پنج تا شش بازیکن جوان را جذب کرده ایم تا میدان ببینند و با دیدن باز


برچسب ها: لیگ دسته دوم - کرمانشاه - فوتسال کشور - فوتسال - لیگ دسته - رقابت - مدیرعامل
آخرین اخبار سرویس:

هیچکدام از مسئولین پیگیر وضعیت تیممان نشدند

هیچکدام از مسئولین پیگیر وضعیت تیممان نشدند