مطالب مرتبط:
قیمت این خودرو 100 میلیون تومان ارزان شد
100 درصد جمعیت شهری آذربایجان شرقی تحت پوشش شبکه آشامیدنی و بهداشتی قرار دارند
افتتاح بیش از 50 پایگاه اورژانس در دهه فجر/ خرید 100 آمبولانس جدید
خودرویی که 100 میلیون تومان ارزان شد
این خودرو 100 میلیون تومان ارزان شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 17:302024-02-06ورزشي

رقابت 800 تنیسور طی 100 روز در کیش


رییس فدراسیون تنیس با بیان اینکه بیش از 800 تنیسور طی 100 روز در کیش رقابت می کنند، گفت: برگزاری مسابقات در این سطح نشان از ظرفیت این فدراسیون برای توسعه و پیشرفت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، داود عزیزی، رییس فدراسیون تنیس ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان زنجان با بیان اینکه بیش از 800 تنیسور طی 100 روز در کیش رقابت می کنند، اظهار کرد: برگزاری مسابقات در این سطح نشان از ظرفیت این فدراسیون برای توسعه و پیشرفت دارد، ضمن اینکه امیدوارم ورزشکاران ایران در رقابت های دیویس کاپ سریلانکا افتخارآفرینی کنند.

  رییس فدراسیون تنیس افزود: تنیس جزو فدراسیون های برتر در تعداد اعزام ها به خارج از کشور است و با این اعزام ها نگاه آسیا را به خود تغییر داده است به طوری کهan> با گرفتن رأی 31 کشور صاحب هفت کرسی شده است و عضو یکی از کمیته ها در Itf  نیز شده است.

  وی از افزایش رنک ایران درItf وAtf  در سال های اخیر خبر داد و تصریح کرد: از رنک 4 در Atf به 8 ارتقا یافته و امیدواریم بتوانیم از 8 Itf به 21 هم برسیم.

  عزیزی درآمد تنیس زنجان را به نسبت استان های در سطح خود مطلوب دانست و ادامه داد: فعالیت و عملکرد نوید موفقیت های پیش رو را برای استان می دهد و امیدوارم در آینده ای نزدیک رادین مظفری و قهرمانان دیگری در زنجان پرورش یابند و به تیم ملی دعوت ش


برچسب ها: رییس فدراسیون تنیس - فدراسیون - فدراسیون تنیس - رییس فدراسیون - تنیس - توسعه و پیشرفت - برگزاری
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 800 تنیسور طی 100 روز در کیش

رقابت 800 تنیسور طی 100 روز در کیش