نخ نامریی میان تبلیغات و بودجه در صداوسیما را ببینیداین روزها همچنان پخش تبلیغات غیرحرفه ای و حاشیه ساز در صداوسیما را شاهد هستیم؛ از تبلیغ کالاهای بی اعتبار و مضر گرفته تا اجرای نادرست تبلیغ که اتفاقا پخش یکی از آنها (کِرم جوان سازی) در همین این روزها، - این روزها همچنان پخش تبلیغات غیرحرفه ای و حاشیه ساز در صداوسیما را شاهد هستیم؛ از تبلیغ کالاهای بی اعتبار و مضر گرفته تا اجرای نادرست تبلیغ که اتفاقا پخش یکی از آنها (کِرم جوان سازی) در همین این روزها، صدای خیلی ها را درآورده است. مدیران رسانه ملی، اغلب پخش تبلیغات این چنین را به کمبود بودجه در صداوسیما نسبت داده اند و اینکه این سازمان مکلف است بخشی از بودجه مصوب خود را از طریق همین تبلیغات به دست آورد؛ اما پرسشی که به میان می آید اینکه حالا که این سازمان با افزایش بودجه قابل توجهی روبه رو شده، بهتر نیست بر بعضی بخش ها از جمله تولید و پخش برنامه ها و خصوصا ساماندهی تبلیغات، تمرکز بیشتری شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با تغییراتی که مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه اعمال کرده است گویا بودجه صداوسیما و قوه قضاییه نسبت به سال جاری 58 درصد افزایش خواهد یافت؛ این در حالی است که رشد بودجه اغلب دستگاه ها در سال آینده حدود 12 درصد است. برچسب ها: تبلیغ - تبلیغات - صداوسیما - بودجه - سازمان - اعتبار - یکی از |
آخرین اخبار سرویس: |