مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 09:002024-02-17سياسي

شرکت در انتخابات قوتی است که به نظام، انقلاب و مسئولین داده می شود


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل گفت: یک رای من و امثال من و رای مردم در واقع قوت نظام جمهوری اسلامی و قوت انقلاب و قوتی است که به مسئولین داده می شود.

- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای اردبیل: شرکت در انتخابات قوتی است که به نظام، انقلاب و مسئولین داده می شود ایسنا/اردبیل مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل گفت: یک رای من و امثال من و رای مردم در واقع قوت نظام جمهوری اسلامی و قوت انقلاب و قوتی است که به مسئولین داده می شود.

در واقع من تکلیف دینی دارم که با یک رای خودم از نظام اسلامی دفاع کنم و این نمی شود مگر اینکه همه ما پای صندوق های رای بیاییم.

حجت الاسلام عبدالله حسنی در گفت وگو با ایسنا به مناسبت انتخابات و در مورد نقش و اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: مقام معظم رهبری فرمودند حضور مردم درانتخابات هم حق است و هم تکلیف یعنی ما یک تکلیف داریم و باید به تکلیف خودمان عمل کنیم و هم حق داریم که خودمان با نظر شخصی اصلح از دید خود را انتخاب کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل ادامه داد: ما یک مسئولیت و یک وظیفه دینی و یک وظیفه اجتماعی در این مورد داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در انتخابات قوتی است که به نظام، انقلاب و مسئولین داده می شود

شرکت در انتخابات قوتی است که به نظام، انقلاب و مسئولین داده می شود